#1 Skrevet Juni 3, 2009 Lurer på om det er fonuftig å bare skru av øvre del av innsugsmanifolden når jeg skal komme til ventildekselet?? Den pakningen som ligger mellom øvre og nedre del av insugmanifolden, må den da skiftes? Er greit å skaffe en ny en så jeg har den for hand når jeg skal skru sammen igjen. Er det ellers noe som bør skiftes/sjekkes før jeg skrur sammen igjen? Helt sikkert noen som har gjort dette før og har peiling. Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2009 Ja, den øvre delen må av. Ja, du trenger ny pakning der. Sjekk alle tykke og tynne vakuumslanger i forbindelse med tomgangsstabilisator etc. når du først har av toppen av innsuget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2009 Takker for svar. Den pakningen som er mellom spjeldhuset og toppen av innsuget da? Eller skal jeg løsne på den andresiden og la den henge i innsuget bare..? Altså spjeldhuset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...