Merkelig oppførsel Audi 100 Avant Q?

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en 91 mod 100 avant q som har endel merkelig oppførsel! Blinkerlamper i dashbord viser motsattt av hva jeg slår hendelen til, når jeg blinker til høyre, lyser venstre pil i dashen, og motsatt, heldigvis riktig utvendig! Når lysbryter er på, lyser begge blinkerpiler konstant, og fjernlysindikator virker ikke! Bakrutepusser knekker sikring nr 15 når jeg prøver å bruke den! Alle blinklys lyser konstant når jeg slår av alarmen, etter en dag med varmt og tørt vær som idag, blinker de som de skal når jeg slår av alarm! Hvor kan det være fukt?! Har kjøpt en ny blinklys/lyshendel på e-bay, kan det være overslag i den gamle? Har tatt av rattet, men kommer ikke videre med demontering av lyshendel/lysbryter! Hvordan gjør jeg dette? Ellers en meget grei bil, motor drar helt ok, veldig allreit bil å kjøre, suveren på veien til tross for veldig stiv bak, nivåregulering med ekstra tillatt totalvekt (!) og ventilerte skiver både foran og bak, var innom mekonomen ti ganger før jeg fikk rette skiver og venstre kaliper som passet. Satt 2 forskjellige kalipere bak, en med plass til klosser +skive på maks 44 mm, og en med plass til dem på 54mm. Fikk omsider tak i riktig kaliper! Frank på mekonomen på Gjøvik har fremdeles lyst til å løpe vekk når han ser meg! Noen som har vært borti noen av disse utfordringene, og har lyst til å hjelpe meg?? En ting til: Kilometerteller virker ikke alltid, teller bare av og til, (allright med tanke på forsikring?!) og nåla hopper ofte opp og ned, kan dette ha noe med tidligere nevnte utfordringer å gjøre? Noen som har utstyr til å ta Vag-com på denne? Kan dette kanskje gi noen svar på denne merkelige oppførselen av en ellers meget ålrait bil helt uten rust??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen her som har vært borti noe av dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.