#1 Skrevet Juni 3, 2009 (endret) Hey! Hvem har tenkt seg nedover til mo i rana neste helg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2009 Hey! Hvem har tenkt seg nedover til mo i rana neste helg? Trøtt Audun? Eller er kalenderen din en mnd i forveien... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2009 Trøtt Audun? Eller er kalenderen din en mnd i forveien... det er nu sommertreff der neste helg: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2009 Litt trøtt, men du skjønner hva jeg mener siden jeg skreiv Sommertreff og ikke VACN@ACR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2009 det er nu sommertreff der neste helg: vinke : Joda, vet det... Men det sto 12-14 Juli der først... Jepp, sjønte hvor du ville Audun. Jeg skal ikke, har rett og slett ikke tid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...