#1 Skrevet Juni 3, 2009 (endret) Noen som kan hjelpe meg å skaffe en felg av typen MSW typ 1969c, 7j x 15 h2 Bilde av åssen felgen ser ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2009 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2009 (endret) hva me heller kjøpe 4 nye ? ikke så dyrt http://cgi.ebay.com/ebaymotors/RX7-Custom-MSW-Wheels-15-x-7-1986-1996-Mazda-RX7-5-STUD_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2em20Q2el1116QQhashZitem334c8ec637QQitemZ220327757367QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories edit : ups , så ikke men ikke sikkert han sender til Europa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2009 Ja og da er jeg like langt. Jeg trenger egentlig bare en da jeg har 3 stk fra før. Det bør vel finnes flere av disse her i norges land vel: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2009 dette er en classisk felg og ikke sikkert de selges ny lenger og da er det vanskelig å finne noen som selger EN slik en... det må du skjønne men snok litt rundt ebay lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2009 Ja det skjønner jeg. Har lagt ut annonse på bilforumet også i håp om at noen der kansje har noe spennende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2010 Det kan da vel ikke vere kunn meg med slike felger her i landet vel: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2010 Ja, men er ikke sikkert alle leser på forum vettu! Nå er jo denne tråden snart 1 år gammel, kanskje ta hintet og kjøpe 4 stk? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 9, 2010 Ja det er jo lett når det ikke eksisterer slike felger noen plass. Har søkt og søkt men nei: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 9, 2010 Ikke på e-bay heller? Er jo bare å registrere seg på jetcarrier, så sender de til norge. Med container på skip for felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 9, 2010 Dårlig på ebay ja, hvertfall har ikke jeg funnet noe. Virker som de er svert skjeldne: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 10, 2010 (endret) Passer også bmw 3 serie. Ingen som har sett en gammel bmw med slike da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 5, 2012 Ikke bare jeg som søker slik ser jeg: bh : Ingen som kan ha noe sånt liggende da? http://www.vwgolf.se/viewtopic.php?p=252490 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 18, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 18, 2014 Du får kanskje oppdatere bildet i første innlegget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 18, 2014 Har vist klart å slette bildet på photobucket, men her kommer det igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 18, 2014 Ligge ein på ebay, men den er 16" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 18, 2014 Er vel ikke samme felgen christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 28, 2015 Hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...