Anbefalte innlegg

Er det noen som har peiling på om diff på S2 tåler hardt bruk. Skal bygge om en Golf2 til bakhjulsdrift og har tenkt å bruke diffen fra en S2 og bakhjulsramma fra en syncro. Blir et bygg ment bare for donuts og sladding. Noen som har noe å si

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har peiling på om diff på S2 tåler hardt bruk. Skal bygge om en Golf2 til bakhjulsdrift og har tenkt å bruke diffen fra en S2 og bakhjulsramma fra en syncro. Blir et bygg ment bare for donuts og sladding. Noen som har noe å si

Holder lenge:)

Eneste jeg har vært borti er litt slakk i noen. Ikke hørt om noen som har ødelagt bakdiff med 400-500hk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut. da er det bare å begynne å leite etter deler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta bakdifen fra en type 85 med drivaksler der skal drivakslene tåle mere;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder lenge:)

Eneste jeg har vært borti er litt slakk i noen. Ikke hørt om noen som har ødelagt bakdiff med 400-500hk.

Har hørt om noen med ødelagt bakdiff med s2 og kun chip men..: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har diff fra 93 mod s4 avant. mangler kunn den vakum saken for å få på sperra på den. har den også men den ene nippelen på den er knekt. går veldig veldig billig. kan få med drivaksler til den også hvis du trenger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt om noen med ødelagt bakdiff med s2 og kun chip men..: rolleyes

Joda, sånt skjer jo. Men vanligvis tåler den mye;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Diffen på min 2,3 20V tokk kvelden i vinter.

Årsak ukjent.

Så det kan skje uten å ha for mye hk og.

Men da er det bare å bytte :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.