#1 Skrevet Juni 3, 2009 Er det noen som har peiling på om diff på S2 tåler hardt bruk. Skal bygge om en Golf2 til bakhjulsdrift og har tenkt å bruke diffen fra en S2 og bakhjulsramma fra en syncro. Blir et bygg ment bare for donuts og sladding. Noen som har noe å si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2009 Er det noen som har peiling på om diff på S2 tåler hardt bruk. Skal bygge om en Golf2 til bakhjulsdrift og har tenkt å bruke diffen fra en S2 og bakhjulsramma fra en syncro. Blir et bygg ment bare for donuts og sladding. Noen som har noe å si Holder lenge:) Eneste jeg har vært borti er litt slakk i noen. Ikke hørt om noen som har ødelagt bakdiff med 400-500hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2009 Høres bra ut. da er det bare å begynne å leite etter deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2009 ta bakdifen fra en type 85 med drivaksler der skal drivakslene tåle mere;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2009 Holder lenge:)Eneste jeg har vært borti er litt slakk i noen. Ikke hørt om noen som har ødelagt bakdiff med 400-500hk. Har hørt om noen med ødelagt bakdiff med s2 og kun chip men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2009 jeg har diff fra 93 mod s4 avant. mangler kunn den vakum saken for å få på sperra på den. har den også men den ene nippelen på den er knekt. går veldig veldig billig. kan få med drivaksler til den også hvis du trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2009 Har hørt om noen med ødelagt bakdiff med s2 og kun chip men.. Joda, sånt skjer jo. Men vanligvis tåler den mye;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 11, 2009 Diffen på min 2,3 20V tokk kvelden i vinter. Årsak ukjent. Så det kan skje uten å ha for mye hk og. Men da er det bare å bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...