#1 Skrevet Juni 3, 2009 (endret) Først så lurer jeg på hva følgende vifte har for en funksjon. Bilde 2 viser plasseringen, den er koblet til en klokke vakum styrt klokke bak på toppen. Mine antagelser sier meg at viftens funksjon kun er å ta seg av oljedamp (Ånding) da returen fra viften går til luftfilter. er dette riktig? Neste er denne (lufttempføleren) som opprinnelig satt på luftfilterboks. Hva er dennes funksjon, og må den være i bruk/tilkoblet? Grunnen til disse spørsmålene er rett og slett behov for mer plass: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2009 Ser ingen bilder jeg nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2009 Nå skal dere kunne se bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2009 (endret) Det er ikke lufftempmåler du har der, men tenningsmodulen. Fjerner du den går ikke bilen, så den må du nok beholde. Vifta er en sekundærluftpumpe som sannsynligvis har med avgassrensing å gjøre. Tipper du får feilmelding i dashbordet hvis den fjernes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2009 Den luft temp føleren setter vel igang choke osv når det er kaldt og sånn vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2009 Noen flere som kan bekefter hva bilde tre er? Nå det gjerlder vifta så hadde jeg håpet å kunne fjerne den og rett og slett bare sette et åndningsfilter rett på den vaccumklokka bak på toppen. Noen som har noen erfaringer rundt dette. Skulle testa å koble fra denne før motoren ble plukket ut for bygg, men den gang ei:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...