#26 Skrevet Juni 4, 2009 jeg har jo ledningsnett og hjerne som jeg kosta på en 1.8bar chip på kjøpt fra Ben Swann. komplett nett? jeg mangler jo en del sensorer på min da jeg innbiller meg att nr2 kan det kobles strøm på, ser jo ut som den har noe med ekstra bensin å gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 4, 2009 jeg har jo ledningsnett og hjerne som jeg kosta på en 1.8bar chip på kjøpt fra Ben Swann. komplett nett? jeg mangler jo en del sensorer på min da jeg innbiller meg att nr2 kan det kobles strøm på, ser jo ut som den har noe med ekstra bensin å gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 4, 2009 komplett ja.. skal få med sensorer 1000kr. da er chippen nesten helt ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 4, 2009 komplett ja.. skal få med sensorer 1000kr. da er chippen nesten helt ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 4, 2009 (endret) har sett litt på k-jeten, hva gjør att denne gir mer bensin enn den jeg har nå som er fra sugemotor? har noen av kontaktene noe med dette å gjøre? suge k-jeten som sitter der nå, har jo ingen kontakter, men selve mengdefordeleren ser helt lik ut. har den blå kontakta noe med det å gjøre? den grønne? hvor sender hjerne puls signal når den trenger mer bensin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 4, 2009 (endret) har sett litt på k-jeten, hva gjør att denne gir mer bensin enn den jeg har nå som er fra sugemotor? har noen av kontaktene noe med dette å gjøre? suge k-jeten som sitter der nå, har jo ingen kontakter, men selve mengdefordeleren ser helt lik ut. har den blå kontakta noe med det å gjøre? den grønne? hvor sender hjerne puls signal når den trenger mer bensin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...