hva er Kontaktene til? K-jet 10vt

Anbefalte innlegg

jeg har jo ledningsnett og hjerne som jeg kosta på en 1.8bar chip på

kjøpt fra Ben Swann.

komplett nett? jeg mangler jo en del sensorer på min da :P

jeg innbiller meg att nr2 kan det kobles strøm på, ser jo ut som den har noe med ekstra bensin å gjøre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har jo ledningsnett og hjerne som jeg kosta på en 1.8bar chip på

kjøpt fra Ben Swann.

komplett nett? jeg mangler jo en del sensorer på min da :P

jeg innbiller meg att nr2 kan det kobles strøm på, ser jo ut som den har noe med ekstra bensin å gjøre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

komplett ja.. skal få med sensorer :) 1000kr. da er chippen nesten helt ny.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

komplett ja.. skal få med sensorer :) 1000kr. da er chippen nesten helt ny.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett litt på k-jeten, hva gjør att denne gir mer bensin enn den jeg har nå som er fra sugemotor? har noen av kontaktene noe med dette å gjøre? suge k-jeten som sitter der nå, har jo ingen kontakter, men selve mengdefordeleren ser helt lik ut. har den blå kontakta noe med det å gjøre? den grønne? hvor sender hjerne puls signal når den trenger mer bensin?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett litt på k-jeten, hva gjør att denne gir mer bensin enn den jeg har nå som er fra sugemotor? har noen av kontaktene noe med dette å gjøre? suge k-jeten som sitter der nå, har jo ingen kontakter, men selve mengdefordeleren ser helt lik ut. har den blå kontakta noe med det å gjøre? den grønne? hvor sender hjerne puls signal når den trenger mer bensin?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.