#1 Skrevet Juni 3, 2009 Hei ;D Har ein VW Passat 98 mod, men mangle det dekselet som er der jekkfestet er. nokon som veit om det er mulig å få tak i? Evnt kvar? Takk på forhånd ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2009 Dette er normalt at man mister på passat`n. Koster vel underkant av 100 lapp på møller tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2009 Dette er normalt at man mister på passat`n. Koster vel underkant av 100 lapp på møller tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2009 Tror ikke jeg har sett en eneste Passat 3B som ikke mangler minst ett av disse Men er ikke disse egentlig en del av kanal"skjørtet"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2009 Tror ikke jeg har sett en eneste Passat 3B som ikke mangler minst ett av disse Men er ikke disse egentlig en del av kanal"skjørtet"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2009 Okei Takk for raskt svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2009 Okei Takk for raskt svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...