Anbefalte innlegg

Som tittel sier.. Min 2,9 vr6 (Obd2) går på 5,skal bytte plugger og pluggledninger i morra.. Men kan noe annet være problemet? Coilpack skal prøves på søndag hvis ikke noe av dette funker.. Trenger hjelp og tips! :) håper noen kan hjelpe meg,for jeg har ingen peiling på hva som kan være galt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du får opp plugga dine da :P faen dem satt :P. sjekka feilkoder eller? burde vel komme opp om det er noe feiltenning på gang?

lambda, luftmengdemåler , coil og plugger er jo alle ting som kan forårsake lugging å få bilen til å kjennes ut som den ikke går på alle eller dauer. (erfaringsmessig, ikke noe fasit)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått sjekket feil koder.. Orker ikke betale møller for slikt.. Men i dag har riktige kabler kommet hvertfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Istedenfor å bruke møller så kan du bruke Vag-com (10 ganger billigere) gi en lyd hvis bilen fremdeles ikke funker etter du har byttet plugger, ledninger og diverse. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Istedenfor å bruke møller så kan du bruke Vag-com (10 ganger billigere) gi en lyd hvis bilen fremdeles ikke funker etter du har byttet plugger, ledninger og diverse. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som tittel sier.. Min 2,9 vr6 (Obd2) går på 5,skal bytte plugger og pluggledninger i morra.. Men kan noe annet være problemet? Coilpack skal prøves på søndag hvis ikke noe av dette funker.. Trenger hjelp og tips! :) håper noen kan hjelpe meg,for jeg har ingen peiling på hva som kan være galt..

Helt naturlig=) Alle motorer har lyst til å være AUDI femmer=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: ja :
Helt naturlig=) Alle motorer har lyst til å være AUDI femmer=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha :P bra sagt :) Bilen ble bra etter bytte av plugger og pluggledninger :) Men en plugg røk av i gjengene og sitter fast.. Så nytt problem som jeg kaster meg på over helga.. Litt lei nå,men slikt skjer dessverre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke skru i pluggene med muttertrekker sånn som forrige eier tydligvis har gjort ;)

men bra kablene var lange nok da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forrige eier må ha skrudd igjen med alt av krefter de på verkstedet hadde og litt til.. Kablene passet og bra er det :) Sparte litt penger der :) Takk for handelen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går nå på 6 :D men fjusker litt av og til, er dårlig kontakt på coilpack, så den skal vel byttes ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.