Mistet bilnøklene!! Help...

Anbefalte innlegg

Mistet reservenøkkelen for en stund tilbaker og var så dum at jeg aldri gikk å fikk lagd en ny.

Nå har jeg mistet hovednøkkelen også... er det mulig : bh :

Lurte på om noen vet om jeg kan få lagd ny nøkkel? Prøvd å ringt møller, men de svarer ikke på tlf..

Bilen er en 2003 Passat forresten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lever inn bilen for å få kodet en ny nøkkel og få leiebil? Hehe.. ;) Er jo ikke feil å kjøre en helt NY passat til Våler? Hehe.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller fikser nøkkel ut i fra rammenummer, men husk at nøkkelen må adaptes til startsperra før den fungerer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det blir nok leiebil hvis ikke jeg finner nøkkelen :) Men får bare håpe de finner den...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må den tilpasses startsperre? Metallet slipes etter en kode de trykker inn på maskinen, og startsperrekoden ligger i hiddenbasen på fabrikken, og den kan Møller skaffe til deg mot framvisning av vognkort og ID. Når du har de to tingene kan du egentlig gå på en vanlig låsesmed og få laget en nøkkel, tror jeg. Koster oppimot 800kr der, men jeg har en snikende følelse om at Møller tar mer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk laget ny nøkkel til en passat jeg hadde, summen endte på trivelige 2.500,- med ny nøkkel, og arbeid (koding). Nøkkelen måtte bestilles fra Tyskland, så det gikk 1 uke før den var klar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo forskjell på nøkkeler også.. Den han har er det jo innvedig spor på så nøkkeln kommer ferdig slipt i fra tyskland og deretter må den kodes som det blir sagt. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med møller. Fikk bestillt 2 nye nøkkler. Tar ca 1 uke. Så må jeg få tauet bilen inn til møller for å få kodet startsperre og slikt...

Så om jeg ikke finner nøkkelen min så blir det våler i leiebil :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må den tilpasses startsperre?

Må tilpasses ja. Det er startsperra i bilen som må programmeres til å gjenkjenne og akseptere den nye nøkkelen. Greit å også slette de gamle nøklene som en har mista slik at ikke bilen forsvinner en dag : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må den tilpasses startsperre?

Må tilpasses ja. Det er startsperra i bilen som må programmeres til å gjenkjenne og akseptere den nye nøkkelen. Greit å også slette de gamle nøklene som en har mista slik at ikke bilen forsvinner en dag : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kan ikke bare noen med vag-com ta en tur innom til bilen - istedenfor å taue bilen liksom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kan ikke bare noen med vag-com ta en tur innom til bilen - istedenfor å taue bilen liksom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nøkkel funnet... Eg ein vimms haha :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje på tide å lage en kopi da? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje på tide å lage en kopi da? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, jeg vet ikke om det med å kode helt ny nøkkel da, men jeg kopierte min uten noe problem hos låsesmed Wilhelm Nilsen i Bergn iallefall! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, jeg vet ikke om det med å kode helt ny nøkkel da, men jeg kopierte min uten noe problem hos låsesmed Wilhelm Nilsen i Bergn iallefall! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha startsperre koden, og den får du ikke fra Møller. Den kan riktignok leses ut med en vag k+can commander kabel og så kode ny nøkkel med Vag-Com.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha startsperre koden, og den får du ikke fra Møller. Den kan riktignok leses ut med en vag k+can commander kabel og så kode ny nøkkel med Vag-Com.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svimehåve :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svimehåve :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe :P

2 nøkkler er bestillt av møller nå. Men det dere sier er at de kan kodes ved hjelp av en VAG COM? Så da slipper jeg å betale 800kr for koding hos møller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe :P

2 nøkkler er bestillt av møller nå. Men det dere sier er at de kan kodes ved hjelp av en VAG COM? Så da slipper jeg å betale 800kr for koding hos møller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahaha!!! VIMEHÅVE!!!! Det va godt fant ann så me får gjort ng polerings idag! Hehe.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.