#26 Skrevet Juni 4, 2009 Hahahaha!!! VIMEHÅVE!!!! Det va godt fant ann så me får gjort ng polerings idag! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 4, 2009 hehe 2 nøkkler er bestillt av møller nå. Men det dere sier er at de kan kodes ved hjelp av en VAG COM? Så da slipper jeg å betale 800kr for koding hos møller? Har jo svart på det, svime fortsatt du Må ha: vag-com (jeg har) vag k+can commander (har ikke denne) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 4, 2009 hehe 2 nøkkler er bestillt av møller nå. Men det dere sier er at de kan kodes ved hjelp av en VAG COM? Så da slipper jeg å betale 800kr for koding hos møller? Har jo svart på det, svime fortsatt du Må ha: vag-com (jeg har) vag k+can commander (har ikke denne) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 4, 2009 Har jo svart på det, svime fortsatt du Må ha: vag-com (jeg har) vag k+can commander (har ikke denne) Heey. Va ude å drakk me jobben i går. Gjerna derfor eg svime litt i dag :D Hvor får jeg kjøpt denne da? vag k+can commander 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 4, 2009 Har jo svart på det, svime fortsatt du Må ha: vag-com (jeg har) vag k+can commander (har ikke denne) Heey. Va ude å drakk me jobben i går. Gjerna derfor eg svime litt i dag :D Hvor får jeg kjøpt denne da? vag k+can commander 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 4, 2009 Vims deluxe!! Ude å drikke på ein onsdag? Versta eg har hørt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 4, 2009 Vims deluxe!! Ude å drikke på ein onsdag? Versta eg har hørt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 8, 2009 Vims deluxe!! Ude å drikke på ein onsdag? Versta eg har hørt! og den kom fra lokallagets hobbyalkoholiker så bosette seg 100m fra nærmeste ølbule 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 8, 2009 og den kom fra lokallagets hobbyalkoholiker så bosette seg 100m fra nærmeste ølbule Må ikkje stikka onna ein stol at eg har heile 4 sjenkebevilgninger i samme kvartal som eg bor =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...