#1 Skrevet Juni 4, 2009 som det stå i overskriften. noe spesialt jeg må tenke på ved bytting av girkasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2009 som det stå i overskriften. noe spesialt jeg må tenke på ved bytting av girkasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2009 igrunn ikke,ny olje på kassa og nytt utløser lager kan være greit eller tenkte du på måten å bytte kassa? men da er det greit å vite type bil du skal bytte på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2009 igrunn ikke,ny olje på kassa og nytt utløser lager kan være greit eller tenkte du på måten å bytte kassa? men da er det greit å vite type bil du skal bytte på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2009 Bytt gjerne simmeringer også når du først har det oppe. Kjedelig sted å få lekkasje (been there med ny clutch) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2009 Bytt gjerne simmeringer også når du først har det oppe. Kjedelig sted å få lekkasje (been there med ny clutch) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2009 bilen er ern s2 3b. skall bytte girkasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 5, 2009 bytt olje ja, kan jo bytte girkassefestene om disse ikke er nylig byttet? Du sa du skal bytte clutch. så da bytter du trykkplata og utløserlagret i samme slengen =) Den simmeringen det er snakk om er vell den som står på enden av veiva, bak svinghjulet ? eller er det den på kassa folk snakker om ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 5, 2009 bytt olje ja, kan jo bytte girkassefestene om disse ikke er nylig byttet? Du sa du skal bytte clutch. så da bytter du trykkplata og utløserlagret i samme slengen =) Den simmeringen det er snakk om er vell den som står på enden av veiva, bak svinghjulet ? eller er det den på kassa folk snakker om ? det er vel den som lagger den pipelyden som jeg sliter med: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 5, 2009 ikke den ringen nei, du tenker på utløserlagret kanskje? Men den pipingen tror jeg er lamellen som friksjonerer på svinghjulet da du slurer.. Hvilken lamell hadde du igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...