noe spesilt jeg må tenke bytte girkasse?

Anbefalte innlegg

som det stå i overskriften. noe spesialt jeg må tenke på ved bytting av girkasse?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som det stå i overskriften. noe spesialt jeg må tenke på ved bytting av girkasse?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

igrunn ikke,ny olje på kassa og nytt utløser lager kan være greit

eller tenkte du på måten å bytte kassa? men da er det greit å vite type bil du skal bytte på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

igrunn ikke,ny olje på kassa og nytt utløser lager kan være greit

eller tenkte du på måten å bytte kassa? men da er det greit å vite type bil du skal bytte på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt gjerne simmeringer også når du først har det oppe. Kjedelig sted å få lekkasje (been there med ny clutch)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt gjerne simmeringer også når du først har det oppe. Kjedelig sted å få lekkasje (been there med ny clutch)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen er ern s2 3b. skall bytte girkasse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytt olje ja, kan jo bytte girkassefestene om disse ikke er nylig byttet?

Du sa du skal bytte clutch. så da bytter du trykkplata og utløserlagret i samme slengen =)

Den simmeringen det er snakk om er vell den som står på enden av veiva, bak svinghjulet ? eller er det den på kassa folk snakker om ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytt olje ja, kan jo bytte girkassefestene om disse ikke er nylig byttet?

Du sa du skal bytte clutch. så da bytter du trykkplata og utløserlagret i samme slengen =)

Den simmeringen det er snakk om er vell den som står på enden av veiva, bak svinghjulet ? eller er det den på kassa folk snakker om ?

 

det er vel den som lagger den pipelyden som jeg sliter med: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke den ringen nei, du tenker på utløserlagret kanskje?

Men den pipingen tror jeg er lamellen som friksjonerer på svinghjulet da du slurer..

Hvilken lamell hadde du igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.