#1 Skrevet Juni 4, 2009 Er det noen der ute som klarer å finne like nummer på a4 og s4 rå-karosseri (Avant) Er ikke helt habil, og klarer ikke å finne like nummer på a4 og s4. Selv om jeg vet at de er helt like.. Det er snakk om 1998 mod. Det vanker en pils i posten på den som klarer å finne det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2009 Er det noen der ute som klarer å finne like nummer på a4 og s4 rå-karosseri (Avant) Er ikke helt habil, og klarer ikke å finne like nummer på a4 og s4. Selv om jeg vet at de er helt like.. Det er snakk om 1998 mod. Det vanker en pils i posten på den som klarer å finne det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2009 Er det noen der ute som klarer å finne like nummer på a4 og s4 rå-karosseri (Avant) Er ikke helt habil, og klarer ikke å finne like nummer på a4 og s4. Selv om jeg vet at de er helt like.. Det er snakk om 1998 mod. Det vanker en pils i posten på den som klarer å finne det Det er ikke samme delenummer..... A4 Avant 98 ikke S4 har delenummer 8D9 800 403 D eller 8D9 800 403 E (med soltak) S4 Avant 98 har delenummer:8D9 800 403 H eller 8D9 800 403 J (med soltak) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2009 Er det noen der ute som klarer å finne like nummer på a4 og s4 rå-karosseri (Avant) Er ikke helt habil, og klarer ikke å finne like nummer på a4 og s4. Selv om jeg vet at de er helt like.. Det er snakk om 1998 mod. Det vanker en pils i posten på den som klarer å finne det Det er ikke samme delenummer..... A4 Avant 98 ikke S4 har delenummer 8D9 800 403 D eller 8D9 800 403 E (med soltak) S4 Avant 98 har delenummer:8D9 800 403 H eller 8D9 800 403 J (med soltak) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2009 Det er jo ikke no annen forskjell enn bokstavene. Hva betyr de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2009 Det er jo ikke no annen forskjell enn bokstavene. Hva betyr de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2009 Mener det er likt på sedanen i allefall... merkelige greier. Det kunne ha vært interessant å vite hva forskjellene på ..... e og ....j er altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 4, 2009 Mener det er likt på sedanen i allefall... merkelige greier. Det kunne ha vært interessant å vite hva forskjellene på ..... e og ....j er altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 4, 2009 Mener det er likt på sedanen i allefall... merkelige greier. Det kunne ha vært interessant å vite hva forskjellene på ..... e og ....j er altså Er samme forskjellen på sedan. Forskjellen på bokstavene vet jeg ikke hva utgjør men det er da ikke identiske deler Vet på andre modeller at noen er sømsveiset og ikke bare punktsveiset Men til dokumentering av ombygging så holder nok ikke dette da det beviser at "noe" er forskjell mellom A4 og S4 råkarrosseri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 4, 2009 Mener det er likt på sedanen i allefall... merkelige greier. Det kunne ha vært interessant å vite hva forskjellene på ..... e og ....j er altså Er samme forskjellen på sedan. Forskjellen på bokstavene vet jeg ikke hva utgjør men det er da ikke identiske deler Vet på andre modeller at noen er sømsveiset og ikke bare punktsveiset Men til dokumentering av ombygging så holder nok ikke dette da det beviser at "noe" er forskjell mellom A4 og S4 råkarrosseri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 4, 2009 Vet det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 4, 2009 Vet det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 4, 2009 Er det ingen av b5 karosseriene som er like i s og a4? altså årsmodell.. Mener jeg har hørt dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 4, 2009 Er det ingen av b5 karosseriene som er like i s og a4? altså årsmodell.. Mener jeg har hørt dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 4, 2009 Er det noen der ute som klarer å finne like nummer på a4 og s4 rå-karosseri (Avant) Er ikke helt habil, og klarer ikke å finne like nummer på a4 og s4. Selv om jeg vet at de er helt like.. Det er snakk om 1998 mod. Det vanker en pils i posten på den som klarer å finne det Lurer på det samme når det gjelder sedan... Eventuelt hva er den fysiske forskjellen på karosseriene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 4, 2009 Er det noen der ute som klarer å finne like nummer på a4 og s4 rå-karosseri (Avant) Er ikke helt habil, og klarer ikke å finne like nummer på a4 og s4. Selv om jeg vet at de er helt like.. Det er snakk om 1998 mod. Det vanker en pils i posten på den som klarer å finne det Lurer på det samme når det gjelder sedan... Eventuelt hva er den fysiske forskjellen på karosseriene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 4, 2009 Som dokumentasjon til ombygging bruker man vel ikke delenr på råkarosseri? Må da være bedre å bruke chassisnr og dokumentere at biler med likt chassisnr er levert med 2.7. Bokstavene i delenr til karosseri på to forskjellige biler behøver ikke å bety at det er forskjeller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 4, 2009 Som dokumentasjon til ombygging bruker man vel ikke delenr på råkarosseri? Må da være bedre å bruke chassisnr og dokumentere at biler med likt chassisnr er levert med 2.7. Bokstavene i delenr til karosseri på to forskjellige biler behøver ikke å bety at det er forskjeller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 4, 2009 Det er ikke det vanligste å bruke nei, men i og med at storebror Møller ikke vil bidra noe særlig så må man være kreative Vet andre som har godkjent ombygginger på dette grunnlaget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 4, 2009 Det er ikke det vanligste å bruke nei, men i og med at storebror Møller ikke vil bidra noe særlig så må man være kreative Vet andre som har godkjent ombygginger på dette grunnlaget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 4, 2009 Som dokumentasjon til ombygging bruker man vel ikke delenr på råkarosseri?Må da være bedre å bruke chassisnr og dokumentere at biler med likt chassisnr er levert med 2.7. Bokstavene i delenr til karosseri på to forskjellige biler behøver ikke å bety at det er forskjeller. Hvorfor ellers skulle de hatt to delenummer på samme delen??? De er ikke nummeroverførte til hverandre så det er tydeligvis noe forskjell. Hva vet jeg ikke men det er en grunn til at det er ulike delenummer og akkurat det vil trafikkstasjonen henge seg opp i også (det har de gjort før),problemet er at ingen andre enn Audi AG kan bekrefte/avkrefte hva som er ulikt og de gir ikke ut slik informasjon til sine importører dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 4, 2009 Som dokumentasjon til ombygging bruker man vel ikke delenr på råkarosseri?Må da være bedre å bruke chassisnr og dokumentere at biler med likt chassisnr er levert med 2.7. Bokstavene i delenr til karosseri på to forskjellige biler behøver ikke å bety at det er forskjeller. Hvorfor ellers skulle de hatt to delenummer på samme delen??? De er ikke nummeroverførte til hverandre så det er tydeligvis noe forskjell. Hva vet jeg ikke men det er en grunn til at det er ulike delenummer og akkurat det vil trafikkstasjonen henge seg opp i også (det har de gjort før),problemet er at ingen andre enn Audi AG kan bekrefte/avkrefte hva som er ulikt og de gir ikke ut slik informasjon til sine importører dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...