Justere håndbrekk Audi A6 (4B)

Anbefalte innlegg

Håndbrekket på bilen min er ganske slakt, den bremser mye mer på ene siden...

så litt i midtkonsollen, og fant ingen justeringsmuligheter... så også en rask runde under bilen også, å kunne ikke se noe justeringsmuligheter der heller... har jeg oversett noe, men i såfall hvor kan jeg justere dette ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håndbrekket på bilen min er ganske slakt, den bremser mye mer på ene siden...

så litt i midtkonsollen, og fant ingen justeringsmuligheter... så også en rask runde under bilen også, å kunne ikke se noe justeringsmuligheter der heller... har jeg oversett noe, men i såfall hvor kan jeg justere dette ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein A6 (4A) sjølve, og på den så er det eit hol i varmeskjoldet midt under bilden, der ein kan stramme handbrekket.

Jekka opp bilen bak, tok av handbrekket, og stramma til vaieren akkurat var borti handbrekkarmen på begge bak-kalipperene.

Kan vere litt vrient å komme til, men brukte ei lita skralle, med forlenger og 10mm pipe for å justere. Funka fint :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein A6 (4A) sjølve, og på den så er det eit hol i varmeskjoldet midt under bilden, der ein kan stramme handbrekket.

Jekka opp bilen bak, tok av handbrekket, og stramma til vaieren akkurat var borti handbrekkarmen på begge bak-kalipperene.

Kan vere litt vrient å komme til, men brukte ei lita skralle, med forlenger og 10mm pipe for å justere. Funka fint :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sliter selv med at håndbrekket tar dårlig etter bremseskifte. Har kikket over alt men finner ingen justeringsmuligheter hverken under eller inni bilen. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sliter selv med at håndbrekket tar dårlig etter bremseskifte. Har kikket over alt men finner ingen justeringsmuligheter hverken under eller inni bilen. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.