#1 Skrevet Juni 4, 2009 Håndbrekket på bilen min er ganske slakt, den bremser mye mer på ene siden... så litt i midtkonsollen, og fant ingen justeringsmuligheter... så også en rask runde under bilen også, å kunne ikke se noe justeringsmuligheter der heller... har jeg oversett noe, men i såfall hvor kan jeg justere dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2009 Håndbrekket på bilen min er ganske slakt, den bremser mye mer på ene siden... så litt i midtkonsollen, og fant ingen justeringsmuligheter... så også en rask runde under bilen også, å kunne ikke se noe justeringsmuligheter der heller... har jeg oversett noe, men i såfall hvor kan jeg justere dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2009 Har ein A6 (4A) sjølve, og på den så er det eit hol i varmeskjoldet midt under bilden, der ein kan stramme handbrekket. Jekka opp bilen bak, tok av handbrekket, og stramma til vaieren akkurat var borti handbrekkarmen på begge bak-kalipperene. Kan vere litt vrient å komme til, men brukte ei lita skralle, med forlenger og 10mm pipe for å justere. Funka fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2009 Har ein A6 (4A) sjølve, og på den så er det eit hol i varmeskjoldet midt under bilden, der ein kan stramme handbrekket. Jekka opp bilen bak, tok av handbrekket, og stramma til vaieren akkurat var borti handbrekkarmen på begge bak-kalipperene. Kan vere litt vrient å komme til, men brukte ei lita skralle, med forlenger og 10mm pipe for å justere. Funka fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2009 Jeg sliter selv med at håndbrekket tar dårlig etter bremseskifte. Har kikket over alt men finner ingen justeringsmuligheter hverken under eller inni bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2009 Jeg sliter selv med at håndbrekket tar dårlig etter bremseskifte. Har kikket over alt men finner ingen justeringsmuligheter hverken under eller inni bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...