#1 Skrevet Juni 4, 2009 Noen som har en god forklaring på hvordan ta ut hanskerom? Skjønner ikke hvordan jeg skal få det ut bortsett fra å demontere hele dashbordet... Noen gode tegninger folkens? fra en delefilm el lignende? Søkte her, og tydeligvis ingen som har lurt på det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2009 Noen som har en god forklaring på hvordan ta ut hanskerom? Skjønner ikke hvordan jeg skal få det ut bortsett fra å demontere hele dashbordet... Noen gode tegninger folkens? fra en delefilm el lignende? Søkte her, og tydeligvis ingen som har lurt på det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2009 Vipp av dekselet på høyre side av dashbordet (mot døra) med en skrutrekker. Det er noen skruer der. De andre skruene er synlige inne i hanskerommet om jeg husker rett. Mulig det var en ned mot midtkonsollen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2009 Vipp av dekselet på høyre side av dashbordet (mot døra) med en skrutrekker. Det er noen skruer der. De andre skruene er synlige inne i hanskerommet om jeg husker rett. Mulig det var en ned mot midtkonsollen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2009 Mener du må ha av et deksel i midtkonsollen også, ja, på siden av eller oppi "rommet" som er under anlegget etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2009 Mener du må ha av et deksel i midtkonsollen også, ja, på siden av eller oppi "rommet" som er under anlegget etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2009 ok, skal lete litt mere i midtkonsollen da nytt for meg dette, var litt enklere med Audi'en gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 4, 2009 ok, skal lete litt mere i midtkonsollen da nytt for meg dette, var litt enklere med Audi'en gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...