Bensinlekkasje bak, typ44 - løst

Anbefalte innlegg

Min '87 100Q har begynt å lekke bensin. Det virker som det renner ned langs returrøret og drypper av der det passerer trykkakumulatoren ved høyre bakhjul. Er det noe som pleier å ryke der? Lure ting jeg bør vite?

Bilen har bensindrevet varmer under baksetet med eksosrør, dekkplate osv. på undersiden. Sammen med quattro blir det veldig trangt og plundrete der, så jeg vil være godt forberedt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min '87 100Q har begynt å lekke bensin. Det virker som det renner ned langs returrøret og drypper av der det passerer trykkakumulatoren ved høyre bakhjul. Er det noe som pleier å ryke der? Lure ting jeg bør vite?

Bilen har bensindrevet varmer under baksetet med eksosrør, dekkplate osv. på undersiden. Sammen med quattro blir det veldig trangt og plundrete der, så jeg vil være godt forberedt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpe delen av meg?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpe delen av meg?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må finne ut hvilken del jeg trenger da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig feilen var veldig enkel. Skruen til slangeklemma på returen var rustet nesten bort så den tettet nok dårlig. Akkumulatoren var også veldig rusten, så jeg byttet den og alt av slanger og rør som virket dårlig. Nå har det vært tett i flere uker. Det var faktisk ikke så trangt å komme til når jeg fikk jekket skikkelig opp og ryddet unna litt.

DSC00374+_Custom_.JPGDSC00376+_Custom_.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.