#1 Skrevet Juni 4, 2009 (endret) Min '87 100Q har begynt å lekke bensin. Det virker som det renner ned langs returrøret og drypper av der det passerer trykkakumulatoren ved høyre bakhjul. Er det noe som pleier å ryke der? Lure ting jeg bør vite? Bilen har bensindrevet varmer under baksetet med eksosrør, dekkplate osv. på undersiden. Sammen med quattro blir det veldig trangt og plundrete der, så jeg vil være godt forberedt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2009 (endret) Min '87 100Q har begynt å lekke bensin. Det virker som det renner ned langs returrøret og drypper av der det passerer trykkakumulatoren ved høyre bakhjul. Er det noe som pleier å ryke der? Lure ting jeg bør vite? Bilen har bensindrevet varmer under baksetet med eksosrør, dekkplate osv. på undersiden. Sammen med quattro blir det veldig trangt og plundrete der, så jeg vil være godt forberedt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2009 kjøpe delen av meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2009 kjøpe delen av meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2009 (endret) Må finne ut hvilken del jeg trenger da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2009 Det er mulig feilen var veldig enkel. Skruen til slangeklemma på returen var rustet nesten bort så den tettet nok dårlig. Akkumulatoren var også veldig rusten, så jeg byttet den og alt av slanger og rør som virket dårlig. Nå har det vært tett i flere uker. Det var faktisk ikke så trangt å komme til når jeg fikk jekket skikkelig opp og ryddet unna litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...