#1 Skrevet Juni 4, 2009 Ser i aktivitetskalenderen at det står samling neste torsdag den 11.juni, men jeg trodde det var idag! Er det flere enn meg som hadde tenkt til å ta turen opp idag? Eller er vi i rute neste torsdag? Isåfall kommer jeg noe senere idag, må en tur til oslo nå, men hvis det er noen som hadde tenkt turen idag stikker jeg også innom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2009 Ser i aktivitetskalenderen at det står samling neste torsdag den 11.juni, men jeg trodde det var idag! Er det flere enn meg som hadde tenkt til å ta turen opp idag? Eller er vi i rute neste torsdag? Isåfall kommer jeg noe senere idag, må en tur til oslo nå, men hvis det er noen som hadde tenkt turen idag stikker jeg også innom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2009 Jeg kommer ikke i dag, da bilen står uten hjul Men prøver igjen neste torsdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2009 Jeg kommer ikke i dag, da bilen står uten hjul Men prøver igjen neste torsdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2009 hmrf... skal i bursdag idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2009 hmrf... skal i bursdag idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2009 Jeg var alene igår jeg iallefall, så tipper vi stiller sterkt neste torsdag isteden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 5, 2009 Kommer til torsdagen jeg vettuuu.. Var siste samling halden treffet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 5, 2009 ja, det var vel siste samling ja. Har gått litt trått etter Halden, så får begynne å dra det igang igjen på torsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 5, 2009 aiiit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 8, 2009 planer er å ta en tur med JR. sees 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 8, 2009 Hvor i Østfold er dette og når er neste treff? Flytter nedover i neste uke og det blir sikkert noen besøk utover sesongen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 8, 2009 Her pleier vi og stå Vidar Link Til Kart På den grønne prikken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 8, 2009 Hvor i Østfold bosetter du deg da Vidar? Toys R Us ligger rett ved avkjøringa fra E6 i Sarpsborg ( nb! ikke ved Quality hvis du kommer fra Moss og den veien ). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 8, 2009 Jeg kommer, bare jeg husker det! Skal en arrangere noe roling shots en dag? få tatt noen gode kjørebilder på e-6n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 9, 2009 Nå har jeg jo kjøpt meg en grei bil til sånt(ikke akkurat stiv og humpete;) ), så det må vi vel få til om noen melder seg frivillig til å ligge bak og knipse, eventuelt kjøre mens jeg knipser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 9, 2009 Kan prøve å få med Andrè Folkedal neste gang, han er jo rå til å ta bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 10, 2009 flytter vi under brua om det er regn eller? ser vel ikke mest lyst ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 10, 2009 Bernhard : Der sier du noe, han er vel ikke akkurat noen amatør med kamera nei. Alexander: Kan vel trekke under broa ved dårlig vær ja.. Kjipt å stå ved trafo`n i regnvær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 11, 2009 meh, får ikke tiden til og strekke til i dag heller Driver og vasker hytta mi utvendig, sånn at den blir klar for maling.. Og det er ikke noe jobb som er gjort på 15 min Ha det morro hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 11, 2009 Hvor i Østfold bosetter du deg da Vidar? Toys R Us ligger rett ved avkjøringa fra E6 i Sarpsborg ( nb! ikke ved Quality hvis du kommer fra Moss og den veien ). Blir å holde til ved Rygge. Skal se om jeg finner fram ved neste treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 11, 2009 Mange er det som kommer i dag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 11, 2009 Rekker ikke, blir på jobb noen timer til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 11, 2009 Jeg kommer iallefall og brodern tar en tur. Så da blir det vel en 3-4 stk i dag også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...