Samling på toys idag? 4.6.09

Recommended Posts

Ser i aktivitetskalenderen at det står samling neste torsdag den 11.juni, men jeg trodde det var idag!

Er det flere enn meg som hadde tenkt til å ta turen opp idag? Eller er vi i rute neste torsdag? : klø :

Isåfall kommer jeg noe senere idag, må en tur til oslo nå, men hvis det er noen som hadde tenkt turen idag stikker jeg også innom!

Ser i aktivitetskalenderen at det står samling neste torsdag den 11.juni, men jeg trodde det var idag!

Er det flere enn meg som hadde tenkt til å ta turen opp idag? Eller er vi i rute neste torsdag? : klø :

Isåfall kommer jeg noe senere idag, må en tur til oslo nå, men hvis det er noen som hadde tenkt turen idag stikker jeg også innom!

Jeg kommer ikke i dag, da bilen står uten hjul : rolleyes Men prøver igjen neste torsdag! ;)

Jeg kommer ikke i dag, da bilen står uten hjul : rolleyes Men prøver igjen neste torsdag! ;)

hmrf... skal i bursdag idag

hmrf... skal i bursdag idag

Jeg var alene igår jeg iallefall, så tipper vi stiller sterkt neste torsdag isteden ;)

Kommer til torsdagen jeg vettuuu..

Var siste samling halden treffet??

ja, det var vel siste samling ja. Har gått litt trått etter Halden, så får begynne å dra det igang igjen på torsdag.

planer er å ta en tur med JR. sees

Hvor i Østfold er dette og når er neste treff? :) Flytter nedover i neste uke og det blir sikkert noen besøk utover sesongen..

Hvor i Østfold bosetter du deg da Vidar? Toys R Us ligger rett ved avkjøringa fra E6 i Sarpsborg ( nb! ikke ved Quality hvis du kommer fra Moss og den veien ).

Jeg kommer, bare jeg husker det! : rolleyes Skal en arrangere noe roling shots en dag? få tatt noen gode kjørebilder på e-6n? :)

Nå har jeg jo kjøpt meg en grei bil til sånt(ikke akkurat stiv og humpete;) ), så det må vi vel få til om noen melder seg frivillig til å ligge bak og knipse, eventuelt kjøre mens jeg knipser...

Kan prøve å få med Andrè Folkedal neste gang, han er jo rå til å ta bilder...

flytter vi under brua om det er regn eller? : klø : ser vel ikke mest lyst ut :o

Bernhard : Der sier du noe, han er vel ikke akkurat noen amatør med kamera nei.

Alexander: Kan vel trekke under broa ved dårlig vær ja.. Kjipt å stå ved trafo`n i regnvær.

meh, får ikke tiden til og strekke til i dag heller :(

Driver og vasker hytta mi utvendig, sånn at den blir klar for maling.. Og det er ikke noe jobb som er gjort på 15 min :(

Ha det morro hvertfall

Hvor i Østfold bosetter du deg da Vidar? Toys R Us ligger rett ved avkjøringa fra E6 i Sarpsborg ( nb! ikke ved Quality hvis du kommer fra Moss og den veien ).

Blir å holde til ved Rygge. Skal se om jeg finner fram ved neste treff : vinke :

Mange er det som kommer i dag da? :)

Rekker ikke, blir på jobb noen timer til..

Jeg kommer iallefall og brodern tar en tur. Så da blir det vel en 3-4 stk i dag også :P

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.