Samling på toys idag? 4.6.09

Anbefalte innlegg

Ser i aktivitetskalenderen at det står samling neste torsdag den 11.juni, men jeg trodde det var idag!

 

Er det flere enn meg som hadde tenkt til å ta turen opp idag? Eller er vi i rute neste torsdag? : klø :

 

Isåfall kommer jeg noe senere idag, må en tur til oslo nå, men hvis det er noen som hadde tenkt turen idag stikker jeg også innom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser i aktivitetskalenderen at det står samling neste torsdag den 11.juni, men jeg trodde det var idag!

 

Er det flere enn meg som hadde tenkt til å ta turen opp idag? Eller er vi i rute neste torsdag? : klø :

 

Isåfall kommer jeg noe senere idag, må en tur til oslo nå, men hvis det er noen som hadde tenkt turen idag stikker jeg også innom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke i dag, da bilen står uten hjul : rolleyes Men prøver igjen neste torsdag! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke i dag, da bilen står uten hjul : rolleyes Men prøver igjen neste torsdag! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmrf... skal i bursdag idag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmrf... skal i bursdag idag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var alene igår jeg iallefall, så tipper vi stiller sterkt neste torsdag isteden ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer til torsdagen jeg vettuuu..

 

Var siste samling halden treffet??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det var vel siste samling ja. Har gått litt trått etter Halden, så får begynne å dra det igang igjen på torsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

planer er å ta en tur med JR. sees

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i Østfold er dette og når er neste treff? :) Flytter nedover i neste uke og det blir sikkert noen besøk utover sesongen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i Østfold bosetter du deg da Vidar? Toys R Us ligger rett ved avkjøringa fra E6 i Sarpsborg ( nb! ikke ved Quality hvis du kommer fra Moss og den veien ).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, bare jeg husker det! : rolleyes Skal en arrangere noe roling shots en dag? få tatt noen gode kjørebilder på e-6n? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg jo kjøpt meg en grei bil til sånt(ikke akkurat stiv og humpete;) ), så det må vi vel få til om noen melder seg frivillig til å ligge bak og knipse, eventuelt kjøre mens jeg knipser...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan prøve å få med Andrè Folkedal neste gang, han er jo rå til å ta bilder...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flytter vi under brua om det er regn eller? : klø : ser vel ikke mest lyst ut :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bernhard : Der sier du noe, han er vel ikke akkurat noen amatør med kamera nei.

 

Alexander: Kan vel trekke under broa ved dårlig vær ja.. Kjipt å stå ved trafo`n i regnvær.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

meh, får ikke tiden til og strekke til i dag heller :(

Driver og vasker hytta mi utvendig, sånn at den blir klar for maling.. Og det er ikke noe jobb som er gjort på 15 min :(

 

Ha det morro hvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i Østfold bosetter du deg da Vidar? Toys R Us ligger rett ved avkjøringa fra E6 i Sarpsborg ( nb! ikke ved Quality hvis du kommer fra Moss og den veien ).

 

Blir å holde til ved Rygge. Skal se om jeg finner fram ved neste treff : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange er det som kommer i dag da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rekker ikke, blir på jobb noen timer til..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer iallefall og brodern tar en tur. Så da blir det vel en 3-4 stk i dag også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.