Verksted til å montere senkesett??

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skulle ha fått montert senkesettet på Sciroccoen min. Kunne jo sikkert klart å montere det selv, men er ikke så lysten på å skru på en nesten ny bil.

Så det jeg lurer på er om noen har noen tips om et bilverksted som kan montere dette for en overkommelig pris her i Bergens området.??

Må vel ha hjulstillingskontroll etter senkesettet er montert, så bare kom med tips hvor det bør gjøres og..

Knut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Jeg skulle ha fått montert senkesettet på Sciroccoen min. Kunne jo sikkert klart å montere det selv, men er ikke så lysten på å skru på en nesten ny bil.

Så det jeg lurer på er om noen har noen tips om et bilverksted som kan montere dette for en overkommelig pris her i Bergens området.??

Må vel ha hjulstillingskontroll etter senkesettet er montert, så bare kom med tips hvor det bør gjøres og..

Knut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo høre med Loddefjord Auto, de er billig på hjulstillingen i allefall. 55949700

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo høre med Loddefjord Auto, de er billig på hjulstillingen i allefall. 55949700

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja hadde min også hos Loddefjord Auto, gode priser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bør kjøre en liten stund etter at senkesettet er montert, slik at det får tid til å sette seg litt.

Hvis ikke vil 4-hjuls være bortkastet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.