#1 Skrevet Juni 4, 2009 Hei. Jeg skulle ha fått montert senkesettet på Sciroccoen min. Kunne jo sikkert klart å montere det selv, men er ikke så lysten på å skru på en nesten ny bil. Så det jeg lurer på er om noen har noen tips om et bilverksted som kan montere dette for en overkommelig pris her i Bergens området.?? Må vel ha hjulstillingskontroll etter senkesettet er montert, så bare kom med tips hvor det bør gjøres og.. Knut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2009 Hei. Jeg skulle ha fått montert senkesettet på Sciroccoen min. Kunne jo sikkert klart å montere det selv, men er ikke så lysten på å skru på en nesten ny bil. Så det jeg lurer på er om noen har noen tips om et bilverksted som kan montere dette for en overkommelig pris her i Bergens området.?? Må vel ha hjulstillingskontroll etter senkesettet er montert, så bare kom med tips hvor det bør gjøres og.. Knut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2009 Kan jo høre med Loddefjord Auto, de er billig på hjulstillingen i allefall. 55949700 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2009 Kan jo høre med Loddefjord Auto, de er billig på hjulstillingen i allefall. 55949700 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2009 Ja hadde min også hos Loddefjord Auto, gode priser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2009 Du bør kjøre en liten stund etter at senkesettet er montert, slik at det får tid til å sette seg litt. Hvis ikke vil 4-hjuls være bortkastet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...