#1 Skrevet Juni 4, 2009 Har en sharan 2001 med problemer med klima anlegget.Tydelig nå som varmen satte inn. Når jeg starter, står displayet på klimareguleringen å blinker i en 8 til 10 sek. før det ser normalt ut. Tok en scan med vag com og fikk opp feil på høy - lav trykks bryteren og bytta den, men med samme feilen fortsatt. Hvis jeg mangler kjølemedie på anlegget vil jeg da få denne feilen? Noen som har vært borti samme problemet.Virker ellers normalt,men den kjøler ikke. Regner med at de fleste av vw i samme alders gruppe er bygd opp ganske likt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2009 Har en sharan 2001 med problemer med klima anlegget.Tydelig nå som varmen satte inn. Når jeg starter, står displayet på klimareguleringen å blinker i en 8 til 10 sek. før det ser normalt ut. Tok en scan med vag com og fikk opp feil på høy - lav trykks bryteren og bytta den, men med samme feilen fortsatt. Hvis jeg mangler kjølemedie på anlegget vil jeg da få denne feilen? Noen som har vært borti samme problemet.Virker ellers normalt,men den kjøler ikke. Regner med at de fleste av vw i samme alders gruppe er bygd opp ganske likt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2009 Sikker på at det er riktig bryter du skiftet...? De kan jo ikke sitte på samme sted. Normalt sitter den ene på radiatoren og den andre ved kondensatoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2009 Sikker på at det er riktig bryter du skiftet...? De kan jo ikke sitte på samme sted. Normalt sitter den ene på radiatoren og den andre ved kondensatoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2009 Vil ikke evt. gass stikke av når du skrur ut bryteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2009 Vil ikke evt. gass stikke av når du skrur ut bryteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2009 Fikk beskjed på møller at det var den bryteren( fikk faktisk lov til å se på skjermen hvor den var,men å skrive ut oppsette, nei det var vanskelig) og at det ikke var direkte kontakt med kjølemedie.Registrere hverfall ikke noe lyd når jeg demonterte den så da må i såfall det ha hvert tomt. Fikk opp denne meldinga. Address 08: Auto HVAC Labels: 7M3-907-040.lbl Part No: 7M3 907 040 B Component: CLIMATRONIC MPV GP 0003 Coding: 00010 Shop #: WSC 02314 1 Fault Found: 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 4, 2009 Fikk beskjed på møller at det var den bryteren( fikk faktisk lov til å se på skjermen hvor den var,men å skrive ut oppsette, nei det var vanskelig) og at det ikke var direkte kontakt med kjølemedie.Registrere hverfall ikke noe lyd når jeg demonterte den så da må i såfall det ha hvert tomt. Fikk opp denne meldinga. Address 08: Auto HVAC Labels: 7M3-907-040.lbl Part No: 7M3 907 040 B Component: CLIMATRONIC MPV GP 0003 Coding: 00010 Shop #: WSC 02314 1 Fault Found: 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 4, 2009 Er nok sikkert tommt anlegg ja, var det på en transporter jeg så på i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 4, 2009 Er nok sikkert tommt anlegg ja, var det på en transporter jeg så på i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 4, 2009 Ok, skal ha den på 120000 km sevice til uka så får jeg be de kikke på det da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 4, 2009 Ok, skal ha den på 120000 km sevice til uka så får jeg be de kikke på det da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 6, 2009 Funka det etter at du fyllte gass?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 6, 2009 Jeg tipper på lekasje fra tørkeren. standard på de bilene der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...