#1 Skrevet Juni 4, 2009 Hei! Gjelder en Audi A4 1.9tdi Det er akkurat som om turboen kutter når den får litt turtall/motstand i oppoverbakke: klø : Vist jeg kobler fra LMM kutter den ikke,men den går en del dårligere en normalt... Kan det være LMM som er gåen eller N75? Takker for alle svar da jeg er helt blank på område:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2009 Hei! Gjelder en Audi A4 1.9tdi Det er akkurat som om turboen kutter når den får litt turtall/motstand i oppoverbakke: klø : Vist jeg kobler fra LMM kutter den ikke,men den går en del dårligere en normalt... Kan det være LMM som er gåen eller N75? Takker for alle svar da jeg er helt blank på område:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2009 vist den kutter i form av rykking lek det som regel turbotrykk ein plass, så da trykket blir høgt nokk så slepp den ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2009 vist den kutter i form av rykking lek det som regel turbotrykk ein plass, så da trykket blir høgt nokk så slepp den ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2009 vist den kutter i form av rykking lek det som regel turbotrykk ein plass, så da trykket blir høgt nokk så slepp den ut Det er ikke noe rykking,den bare plutselig sluttet å dra..akkurat som om den plutselig blir uten turbo: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2009 vist den kutter i form av rykking lek det som regel turbotrykk ein plass, så da trykket blir høgt nokk så slepp den ut Det er ikke noe rykking,den bare plutselig sluttet å dra..akkurat som om den plutselig blir uten turbo: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2009 lek det som regel turbotrykk ein plass Kan det være N75 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 4, 2009 lek det som regel turbotrykk ein plass Kan det være N75 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 4, 2009 Om du søker litt på forumet finner du fort flere artikler som omhandler den samme feilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 4, 2009 Om du søker litt på forumet finner du fort flere artikler som omhandler den samme feilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 4, 2009 Jeg hadde akkurat samme problem som deg på min 01 a6. Der var det lekkasje på en vacumslange faktisk, fikk byttet denne og bilen gikk som en klokke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 4, 2009 Jeg hadde akkurat samme problem som deg på min 01 a6. Der var det lekkasje på en vacumslange faktisk, fikk byttet denne og bilen gikk som en klokke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 4, 2009 Jeg hadde akkurat samme problem som deg på min 01 a6. Der var det lekkasje på en vacumslange faktisk, fikk byttet denne og bilen gikk som en klokke. Støtter denne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 4, 2009 Jeg hadde akkurat samme problem som deg på min 01 a6. Der var det lekkasje på en vacumslange faktisk, fikk byttet denne og bilen gikk som en klokke. Støtter denne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 4, 2009 Jeg hadde akkurat samme problem som deg på min 01 a6. Der var det lekkasje på en vacumslange faktisk, fikk byttet denne og bilen gikk som en klokke. Hvordan slange var det du hadde lekkasje på? Er det noen spesielle slanger man bør sjekke først? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 4, 2009 Jeg hadde akkurat samme problem som deg på min 01 a6. Der var det lekkasje på en vacumslange faktisk, fikk byttet denne og bilen gikk som en klokke. Hvordan slange var det du hadde lekkasje på? Er det noen spesielle slanger man bør sjekke først? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 4, 2009 Eliminer noen gjenganger feil. Kjøp nye vakumslanger og ny magnetventil, det koster ca. 1200-1400,- kr og tar vel et par timer å bytte. Jeg hadde nettopp problem med slangene på en 8 år gammel A6, noen av de var ekspandert og satt helt løst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 4, 2009 Eliminer noen gjenganger feil. Kjøp nye vakumslanger og ny magnetventil, det koster ca. 1200-1400,- kr og tar vel et par timer å bytte. Jeg hadde nettopp problem med slangene på en 8 år gammel A6, noen av de var ekspandert og satt helt løst. Ok. Har kjøpt ny magnetventil:) Er det slangene som går inn på ventilen som bør sjekkes eller kan det være andre slanger også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 5, 2009 Ja, men bytt bare alle når du først er i gang. Jeg kjøpte 3m og brukte til sammen ca. 2.5m 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 5, 2009 på min var den slangen som går fra den store ved bremsekraftforsterkeren og mot turbo ved en t-skjøt. Men jeg skal bytte resten av slangene bare for å være sikker på å ikke få igjen problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 7, 2009 Funne feilen? Hos meg er det en lamdasonde som er feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...