Kutting av turbotrykk??HASTER

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Gjelder en Audi A4 1.9tdi

Det er akkurat som om turboen kutter når den får litt turtall/motstand i oppoverbakke: klø :

Vist jeg kobler fra LMM kutter den ikke,men den går en del dårligere en normalt...

Kan det være LMM som er gåen eller N75?

 

Takker for alle svar da jeg er helt blank på område:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Gjelder en Audi A4 1.9tdi

Det er akkurat som om turboen kutter når den får litt turtall/motstand i oppoverbakke: klø :

Vist jeg kobler fra LMM kutter den ikke,men den går en del dårligere en normalt...

Kan det være LMM som er gåen eller N75?

 

Takker for alle svar da jeg er helt blank på område:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist den kutter i form av rykking lek det som regel turbotrykk ein plass, så da trykket blir høgt nokk så slepp den ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist den kutter i form av rykking lek det som regel turbotrykk ein plass, så da trykket blir høgt nokk så slepp den ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist den kutter i form av rykking lek det som regel turbotrykk ein plass, så da trykket blir høgt nokk så slepp den ut

 

Det er ikke noe rykking,den bare plutselig sluttet å dra..akkurat som om den plutselig blir uten turbo: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vist den kutter i form av rykking lek det som regel turbotrykk ein plass, så da trykket blir høgt nokk så slepp den ut

 

Det er ikke noe rykking,den bare plutselig sluttet å dra..akkurat som om den plutselig blir uten turbo: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lek det som regel turbotrykk ein plass

 

Kan det være N75 da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lek det som regel turbotrykk ein plass

 

Kan det være N75 da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du søker litt på forumet finner du fort flere artikler som omhandler den samme feilen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du søker litt på forumet finner du fort flere artikler som omhandler den samme feilen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat samme problem som deg på min 01 a6. Der var det lekkasje på en vacumslange faktisk, fikk byttet denne og bilen gikk som en klokke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat samme problem som deg på min 01 a6. Der var det lekkasje på en vacumslange faktisk, fikk byttet denne og bilen gikk som en klokke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat samme problem som deg på min 01 a6. Der var det lekkasje på en vacumslange faktisk, fikk byttet denne og bilen gikk som en klokke.

 

Støtter denne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat samme problem som deg på min 01 a6. Der var det lekkasje på en vacumslange faktisk, fikk byttet denne og bilen gikk som en klokke.

 

Støtter denne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat samme problem som deg på min 01 a6. Der var det lekkasje på en vacumslange faktisk, fikk byttet denne og bilen gikk som en klokke.

 

Hvordan slange var det du hadde lekkasje på?

Er det noen spesielle slanger man bør sjekke først?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat samme problem som deg på min 01 a6. Der var det lekkasje på en vacumslange faktisk, fikk byttet denne og bilen gikk som en klokke.

 

Hvordan slange var det du hadde lekkasje på?

Er det noen spesielle slanger man bør sjekke først?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eliminer noen gjenganger feil. Kjøp nye vakumslanger og ny magnetventil, det koster ca. 1200-1400,- kr og tar vel et par timer å bytte. Jeg hadde nettopp problem med slangene på en 8 år gammel A6, noen av de var ekspandert og satt helt løst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eliminer noen gjenganger feil. Kjøp nye vakumslanger og ny magnetventil, det koster ca. 1200-1400,- kr og tar vel et par timer å bytte. Jeg hadde nettopp problem med slangene på en 8 år gammel A6, noen av de var ekspandert og satt helt løst.

 

Ok.

Har kjøpt ny magnetventil:)

Er det slangene som går inn på ventilen som bør sjekkes eller kan det være andre slanger også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men bytt bare alle når du først er i gang. Jeg kjøpte 3m og brukte til sammen ca. 2.5m :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min var den slangen som går fra den store ved bremsekraftforsterkeren og mot turbo ved en t-skjøt. Men jeg skal bytte resten av slangene bare for å være sikker på å ikke få igjen problemet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funne feilen?

 

Hos meg er det en lamdasonde som er feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.