#1 Skrevet Juni 4, 2009 (endret) Meg og ein kollega tok turen nedover for 5. gong i månadsskiftet mai/juni for ein tur innom Ringen, men også for å få med oss Porsche-Museumet i Stuttgart. Bilda under er frå første del av turen. Eg let dei tale for seg (med nokre unntak) Vår redskap for dagen: VW Scirocco 2.0TFSI DSG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2009 (endret) Meg og ein kollega tok turen nedover for 5. gong i månadsskiftet mai/juni for ein tur innom Ringen, men også for å få med oss Porsche-Museumet i Stuttgart. Bilda under er frå første del av turen. Eg let dei tale for seg (med nokre unntak) Vår redskap for dagen: VW Scirocco 2.0TFSI DSG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2009 (endret) Det er plass til alle! BMW benyttar anledninga til å sparke litt i konkurrenten frå Stuttgart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2009 (endret) Det er plass til alle! BMW benyttar anledninga til å sparke litt i konkurrenten frå Stuttgart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2009 elsker bilder fra ringen! Mer Mer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 6, 2009 Skal sjå i løpet av helga om eg får gått gjennom resten av bilda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...