#1 Skrevet Juni 4, 2009 Bilen det gjelder er en '87 Audi 100 sedan fwd Jeg skal gå på den fine jobben med å skifte de fremre foringene i bakstillingen, og lurer litt på hvordan man kan angripe dette enklest mulig. Selve demonteringen/monteringen av foringene ser jeg ikke mørkt på, sager istykker de gamle med baufil og tar ned skrustikka fra benken når jeg skal presse i de nye. Det jeg er litt mer usikker på er demonteringen av akslingen. Må man løsne hele bakstillingen, eller er det mulig å bare løsne de fremre festene. Har ikke tilgang til bukk eller mer fancy fasiliteter enn "vanlig" verktøy og garasje... Regner med det er noen som har gjort samme jobb før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2009 Bilen det gjelder er en '87 Audi 100 sedan fwd Jeg skal gå på den fine jobben med å skifte de fremre foringene i bakstillingen, og lurer litt på hvordan man kan angripe dette enklest mulig. Selve demonteringen/monteringen av foringene ser jeg ikke mørkt på, sager istykker de gamle med baufil og tar ned skrustikka fra benken når jeg skal presse i de nye. Det jeg er litt mer usikker på er demonteringen av akslingen. Må man løsne hele bakstillingen, eller er det mulig å bare løsne de fremre festene. Har ikke tilgang til bukk eller mer fancy fasiliteter enn "vanlig" verktøy og garasje... Regner med det er noen som har gjort samme jobb før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2009 Ingen med tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...