Kolonne til Våler lørdag oppmøte Shell Skjedsmokorset 10:30

Anbefalte innlegg

Da stiller hvertfall Jeg Rudi og Jan (hvis han våkner når jeg tlf terroriserer han i morgen) opp på shell korset kl 10:30 i morgen. Så får de som vil henge på henge på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stiller hvertfall Jeg Rudi og Jan (hvis han våkner når jeg tlf terroriserer han i morgen) opp på shell korset kl 10:30 i morgen. Så får de som vil henge på henge på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei jeg skal oppoer på lørdag, men reiser ikke før kl 16.00 fra Holmestrand.

Regner med at du vil oppover før den tid da.

 

Ps. Tror det er en gjeng fra vestfold som reiser tidligere så du kan jo skjekke i forumet der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er 2 3 bil på lørdag. Kjører ca kl 10 fra Tønsberg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm 10 fra tønsberg. Da passerer dere her ca 11:30. Da er vi der oppe 13:30 ca. Hadde håpet å få med meg dagen der oppe da men halve dagen er jo over inne dere kommer opp. Ingen som skal dra litt tidligere da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir med deg jeg knut erik:D

så Kan vi ha Polo Kolonne oppover :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg svarte i den andre tråden så blir vi faktisk endel oppover nå. Må bare finne ut når disse surrehuene er edru nok til å sette seg bak rattet. Jan sa jeg kunne komme og hente han og RS2'n og kjøre den oppover hvis han ikke var edru men det blir liksom 40 min feil vei for meg og hente han for å kjøre 40 min tilbake der jeg kom fra for å dra oppover: klø : Men skal høre og mase litt mere på dem så vi får ett tidspunkt vi kan dra samlet på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er 2 3 bil på lørdag. Kjører ca kl 10 fra Tønsberg.

 

Kan dere prøve å dra 09:30 istede så kan dere henge på oss.

 

Første post er oppdatert: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir denne en bump før jeg hoppe i seng tilfelle det er noen som vil henge på som ikke har sett denne ennå. Natta og ses i morgen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.