Sideblinklys på VW Scirocco

Anbefalte innlegg

Har akkurat gått til anskaffing av ein strøken VW Scirocco 86’. Bilen vart importert frå Tyskland i 2005, og skal no bli registrert på norske skilt. Hadde bilen inne til godkjenning for litt sidan, men der vart det opplyst at bilen må ha sideblinklys før den kan bli godkjent.

Kva er krava angåande blinklys, går det ann å få godkjent den utan?

Kor kan eg få tak i originale blinklys, er det same som på Golf 2?

Kvar vart blinklysa plassert originalt på desse bilane?

Må releet skiftast ut for at blinklysa ska blinke i rett hastigheit?

Er veldig surt å måtte begynne å borre i skjermane så viss nokon har forslag på korleis eg kan få den godkjent utan å gjere det så hadde det vore fint :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat gått til anskaffing av ein strøken VW Scirocco 86’. Bilen vart importert frå Tyskland i 2005, og skal no bli registrert på norske skilt. Hadde bilen inne til godkjenning for litt sidan, men der vart det opplyst at bilen må ha sideblinklys før den kan bli godkjent.

Kva er krava angåande blinklys, går det ann å få godkjent den utan?

Kor kan eg få tak i originale blinklys, er det same som på Golf 2?

Kvar vart blinklysa plassert originalt på desse bilane?

Må releet skiftast ut for at blinklysa ska blinke i rett hastigheit?

Er veldig surt å måtte begynne å borre i skjermane så viss nokon har forslag på korleis eg kan få den godkjent utan å gjere det så hadde det vore fint :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.