tennplugghullet er for stort? hjelp

Anbefalte innlegg

har begynt å demontere motoren som skal inn i min etter en overhaling. men sef dukker det opp ting som man ikke hadde regnet med.

sånn her skal vel tennplugghølet se ut.

04062009107.jpg

men på sylinder nr 3 så var det sånn her.

04062009106.jpg

jeg tenker jo da at jeg kan sette inn løsgjenger. men så synes jeg det hullet er ganske så stort og at det blir litt lite gods mellom hullet og ventilene. har det noe å si?

hvis dere mener hullet er for stort. kan det sveises og så borres opp og gjenge opp til vanlig str igjen?

takker for svar.

Mvh Lars Moe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har begynt å demontere motoren som skal inn i min etter en overhaling. men sef dukker det opp ting som man ikke hadde regnet med.

sånn her skal vel tennplugghølet se ut.

04062009107.jpg

men på sylinder nr 3 så var det sånn her.

04062009106.jpg

jeg tenker jo da at jeg kan sette inn løsgjenger. men så synes jeg det hullet er ganske så stort og at det blir litt lite gods mellom hullet og ventilene. har det noe å si?

hvis dere mener hullet er for stort. kan det sveises og så borres opp og gjenge opp til vanlig str igjen?

takker for svar.

Mvh Lars Moe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pluggen har løsnet og blitt blåst ut sammen med gjengene?

Det går ann å sette inn helicoil, flere som har gjort det, man må bare være litt forsiktig med å bytte pluggen senere :)

Å sveise går sikkert, men det er ett køddent materiale å sveise i, samt knotete å komme til. Har ikke sett noen gjøre dette på 20v topp før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pluggen har løsnet og blitt blåst ut sammen med gjengene?

Det går ann å sette inn helicoil, flere som har gjort det, man må bare være litt forsiktig med å bytte pluggen senere :)

Å sveise går sikkert, men det er ett køddent materiale å sveise i, samt knotete å komme til. Har ikke sett noen gjøre dette på 20v topp før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var noen reale sprekker der også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.