#1 Skrevet Juni 4, 2009 Hei Prøvde å søke gjennom forumet, men fant ingenting. Skal sote rutene, å lurer på om noen har en manual til å ta ut vinduene på sidene bak å fremme. Setter pris på hjelp =) Mvh Morten Gjerde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2009 Hei Prøvde å søke gjennom forumet, men fant ingenting. Skal sote rutene, å lurer på om noen har en manual til å ta ut vinduene på sidene bak å fremme. Setter pris på hjelp =) Mvh Morten Gjerde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2009 http://www.audiworld.com/tech/int45.shtml 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2009 http://www.audiworld.com/tech/int45.shtml 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2009 Hmm, blir det det samme for b6 asså? står: This fix will ONLY apply to C5 A6 models øverst i linken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2009 Ser ganske så likt ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2009 det er det så og si det samme på begge bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 4, 2009 http://audiforums.com/forum/showthread.php?t=130032 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 4, 2009 http://www.audidiy.com/b6a4.php liten liste over fine ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 4, 2009 Ok. Ellers noe annet jeg bør spesielt passe på/huske? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 4, 2009 når du monterer dette sammen igjen så pass på å få det ordentlig tett mellom ramma på døra og karroseriet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 4, 2009 Er usikker på om jeg skal i det hele tatt prøve meg, virket utfordrende ut.. Å kan vel bli meget dyrt om jeg ødelegger noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 5, 2009 Det der er jo MINST et par timers arbeid pr dør. ( med sotingen ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 5, 2009 Jeg måtte demontere omtrent hele døra for å skifte speilet. Ledningene var festet ned langs rammen som holder glasset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 5, 2009 visst du har skrudd litt før så er ikke dette noe stort problem. jeg demonterte og monterte alt igjen på ca 2 timer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 5, 2009 Jada. er maskinist på båt, så sånn sett så skal det jo gå bra. Men hadde vært surt å ødelagt noe. Mulig vi får til sotingen med vinduene i også. Men blir det likt på bakrutene også? Dørene bak tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 5, 2009 Pass på at tettningsmatten på innsiden av dørtrekket sitter godt limt langs hel karosseriet i døra.. og er hel.. om denne slipper taket i nedkant så renner et vann rett inn i kanalen på bilen hvor det ligger krasjsensor til airbag..som da blir liggende i vann og går istykker... vanlig at dette skjer om matten ikke er perfekt limt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 6, 2009 (endret) Prøvde å sote med rutene i idag, men er et helsikken å få til. Så imorgen blir det nok til at vi tar ut rutene. Men den limen som er på tettningsmattene vil den holde slik at det bare er til å trykke den på plass igjen? Eller må det limes på nytt? Edit: En ting til. jeg har vanlig vindussveiv på bakdørene.. Noen som har peiling på hvordan det blir å ta rutene ut her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 6, 2009 erfaringsmessig så holder limet bra kun 1 gang.. og har en tendens til å løsne helt nederst når det regner... hadde limt/teipet med no bra no nederst i allefall på nytt eller bytta hele matta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 7, 2009 Da var ene bakdørå tatt.. Gikk veldig bra, bedre enn jeg hadde trodd =) Hadde det ikke vært for at dempematten var limt med sikaflex så hadde det vel gått enda bedre.. Så tydlig at noen hadde vært å lusket bak matten en gang før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...