Anbefalte innlegg

Jeg har byttet bakfanger til GTI, og på den er det hull til noen pene endestusser.

Men jeg noen små, puslete endestusser som ligger langt, langt der inne.

 

Hvordan får jeg byttet disse? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har byttet bakfanger til GTI, og på den er det hull til noen pene endestusser.

Men jeg noen små, puslete endestusser som ligger langt, langt der inne.

 

Hvordan får jeg byttet disse? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei? Ingen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enkelt.

kapp av bakpotte, forleng eksosrøret og sett på nye stusser.

koster deg ca 200kr i rør deler + oppheng + eksostusser. alt har dei på biltema billig eller mekonomen.

da får du og kul diesel lyd og.

men du får og stusser som er for diesel tuter, men dei bygger ned ein del, så det vil sjå litt dumt ut viss du har gti bakfanger.

eller gjer som meg.

DSC_3915.jpg

DSC_4294.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at Votex har en smart ting for oss med TDI :)

 

De har denne her:

!BUZM,hQBGk~$(KGrHgoOKk!EjlLmZICkBKNUUcb

 

Noen som vet delenr på dette?

Står også i tilbehørskatalogen til Møller, men uten delenr (eller pris)

 

Fant et på ebay, men det var for enkel utgang (til dobbel) for de to minste bensin motorene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bygde hele greia selv. Det ser helt for jævlig ut nå, for det står i orginalfangeren, men om noen uker når GTI-fangeren er lakkert opp igjen så skal jeg slenge ut et bilde til deg. Kjøp deg noen rør-bend på biltema, bilxtra e.l. å sveis det fast i bakdemperen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bygde hele greia selv. Det ser helt for jævlig ut nå, for det står i orginalfangeren, men om noen uker når GTI-fangeren er lakkert opp igjen så skal jeg slenge ut et bilde til deg. Kjøp deg noen rør-bend på biltema, bilxtra e.l. å sveis det fast i bakdemperen.

 

hmm.... kanskje det. Men nå begrenser sveisekunskapene mine til gaffateip... : smil :

 

Vil det kanskje være like billig å kjøpe de to originale Votex rørene for en 1000 lapp?

 

(regner med at sveis+arbeid + rørdeler på biltema blir en 1000 lapp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.