#1 Skrevet Juni 5, 2009 VW-Audi Club Norwegen er ukens klubb på broom.no Dessuten har broom.no en liten forhåndsreportasje om helgens hovedtreff. Den er også (foreløpig) synlig på forsiden til TV2.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2009 Bortsett fra at det står at det er på Skogen er jo alt bra. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2009 Stod det Rudskogen Gjør jo i hvert fall ikke det nå... (jeg har ikke bedt dem endre det, kanskje noen andre har gjort det) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2009 Står under et av bildene, husker ikke hvilket. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2009 ja se der ja, under det andre bildet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2009 Bra reklame for klubben... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2009 reiser de til skogen nå, så er det et helt annet bilmerke som har treff.. bmwccn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 6, 2009 Har de brukt bilder fra tråden "Bilder fra våler hovedtreff 2008" tru? For jeg syns jeg kjente igjen et bilde, og det var jaggu mitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 6, 2009 Det burde du ta opp med dem! Det er veldig viktig at man ivaretar interesser rundt opphavsrett på dette området. Har en følelse av at "de" stjeler en del bilder fra klubber rundt om kring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 6, 2009 (endret) Har de brukt bilder fra tråden "Bilder fra våler hovedtreff 2008" tru? For jeg syns jeg kjente igjen et bilde, og det var jaggu mitt.. http://i26.photobucket.com/albums/c144/TripleBoy/Vaalervwaudi/DSC_0016.jpg?t=1244279608 Fant et av mine der å gitt; Edit: Sendte en mail til han som skrev artikkelen om det jeg, ba bare om at han anerkjenner fotografene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 7, 2009 Er det virkelig så mørkt rundt omkring? Når man først får media omtale så skal man jaggu klage fordi de har "fått låne" noen bilder fra forumet? Nå må dere f..n meg gi dere snart... Bare vær fornøyd at noen i det hele tatt gidder å skrive om klubben.. Kjempe bra tiltak Arild 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 7, 2009 Har ikke noe i mot det jeg.. Var ikke det som var poenget mitt! Trudde bare det ikke var sånn det ble gjort i media. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 7, 2009 no står det faktisk under bildet. FOTO: vw audi club norwegian. er jo bra PR for klubben detta, men legger man ut eit bilde på nettet så dukker det garantert opp ein anna plass på nettet. og skal man begynne å "diskutere/klage" på at det er blitt brukt, så drit å legg ut bilder på nett da.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 7, 2009 no står det faktisk under bildet.FOTO: vw audi club norwegian. er jo bra PR for klubben detta, men legger man ut eit bilde på nettet så dukker det garantert opp ein anna plass på nettet. og skal man begynne å "diskutere/klage" på at det er blitt brukt, så drit å legg ut bilder på nett da.......... Det er faktisk noe som heter opphavsrett.. Og det er personer som lever av å ta bilder. Bilder skal krediteres den som har tatt de og en skal spørre om lov før man bruker et bilde en annen har opphavsrett på. Det er ganske strenge straffer for å bryte opphavsretter. Si du tar et bilde av dama, hunden eller ett eller annet og lagt på facebook eller noe.. så plutselig blir det brukt i store reklamekampanjer uten din tillatesle, det er jo ikke sikkert du hadde likt det noe serlig. Det er viktig å si fra om slikt slik at vi ivaretar opphavsretten på bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 8, 2009 Beklager at du ikke fikk fotobyline på bildet. Vi fikk bildene på e-post av formannen i VW-Audi Clubben, og der var det dessverre ikke markert hvem som hadde tatt de ulike bildene. Vi valgte derfor å sette VW-Audi Club Norwegen som byline på samtlige bilder, siden det var der vi hadde fått de fra. Vi handlet i god tro, og det var absolutt ikke meningen å ta et bilde uten samtykke. Vi har nå forandret byline på ditt bilde. Beklager hendelsen. Svaret jeg fikk fra forfatteren av artikkelen. Så er visst ikke de som har vært ute og funnet bilder og lagt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 8, 2009 Svaret jeg fikk fra forfatteren av artikkelen. Så er visst ikke de som har vært ute og funnet bilder og lagt ut. Andreas har plukket ut noen bilder fra forumet for å kunne vise mangfoldet i klubben. Måtte gå litt raskt når vi først fikk tilbud om å bli skrevet om Alle bildene er kreditert med klubben fra Tv2 sin side fordi de kom fra Andreas. Dersom det er fler som ønsker sin byline på bildene kan dere sende meg en PM så skal jeg samle opp og ta det med Tv2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 8, 2009 Nei vet du hva.. Hehe! Det er akkurat det samme for meg gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 8, 2009 Er bilde av passaten min ute på nett:p Er jo artig da,men greit å si fra så vi kan se:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...