#1 Skrevet Desember 16, 2004 Dette hadde vært noe for "mormor og de åtte ungene"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2004 Hmm.. photoshop eller er den slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2004 Hmm.. photoshop eller er den slik? PS så det holder...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2004 Uff da! Helt ødelagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2004 PS så det holder...hehe rekna med det.. Var iallefall godt arbeid i forhold til huset i bakgrunnen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2004 syns den blei rå jeg bare liiiiiiit lenger ned mot bakken men snuten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 16, 2004 Trenger ikke Caravelle lengre nå som man får RS4 i "long" versjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 16, 2004 Denne Audien er ikke PS, denne er en ekte stretch-ombygging. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 16, 2004 Her er enda en som ikke er PS, denne bilen er bygd av Audi selv, og ble brukt som VIP "buss" til og fra flyplassen og lignende. Det finnes også en C5 Avant med 6 dører, men jeg finner ikke bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 17, 2004 Hehehe, jeg synes vel kanskje de ser bedre ut i originalutgave, men det skader ikke med noen kuriositeter heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 17, 2004 Dette hadde vært noe for "mormor og de åtte ungene"? Nei fysj! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 18, 2004 huffda! Og skal Audi først ha C4 stretchlimo im überstyle kan de da spandere på seg hvite blinklys!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 18, 2004 PS så det holder...hehe Jupp ... her er originalen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 18, 2004 Mandig ps mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 18, 2004 Takk, det var bedre. Tøff i rødt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 18, 2004 Takk, det var bedre. Tøff i rødt. synes hjulene der ser små ut for RS4. Og er vel en og annen farve jeg heller ville hatt den i... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 18, 2004 synes hjulene der ser små ut for RS4.Og er vel en og annen farve jeg heller ville hatt den i... He he. Du har så rett, så rett 19" er must på en slik bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 1, 2005 Lagde en "limmo" utgave av en Bora jeg hadde for noen år siden... Hjulene ble litt i største laget, men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 2, 2005 Lagde en "limmo" utgave av en Bora jeg hadde for noen år siden... Hjulene ble litt i største laget, men.... Ser jo bra ut da.. tonet rutene i photoshop også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 2, 2005 Ser jo bra ut da.. tonet rutene i photoshop også? Ja, tonet rutene i PS også. Ble vel ikke helt ferdig med dette bildet, men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...