#1 Skrevet Juni 5, 2009 Lurer på om det er noen som har tenkt til å dra fra Oslo området imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2009 Jepp. Såvidt meg bekjent hittil så drar jeg og fruen. Jan Nielsen. Marco Paulsen. Rudi Sand oppover i morgen. Vi har bare ikke helt klart å bestemme oss for når ennå siden visse personer er på fylla i dag og ikke vet når de er kjøreklare i morra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2009 Jepp. Såvidt meg bekjent hittil så drar jeg og fruen. Jan Nielsen. Marco Paulsen. Rudi Sand oppover i morgen. Vi har bare ikke helt klart å bestemme oss for når ennå siden visse personer er på fylla i dag og ikke vet når de er kjøreklare i morra:) jeg og 2 kompiser drar oppover i morra vi drar fra drøbak så vi kjører forbi oslo:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2009 jeg og 2 kompiser drar oppover i morra vi drar fra drøbak så vi kjører forbi oslo:) Bare å henge seg på http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=157856 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...