#1 Skrevet Juni 5, 2009 er iriterende den pipinga i bilen som kommer noen ganger når service lampa blinker, har hat service på den selv men, vil ha bort lampa og he he, har hørt at man kan gjøre det selv, takker for EVT svar=) mvh ak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2009 Hold inne venstre knapp i innstrument, sett på tenningg (hold fortsatt knapp inne) så dra/ trykk høyre knapp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2009 takk for svar=) skal prøve og se om jeg får det til=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2009 Hold inne venstre knapp i innstrument, sett på tenningg (hold fortsatt knapp inne) så dra/ trykk høyre knapp hold den i 2sec å slepp. fungerer kun på biler opp til 1998mod i følge manual 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2009 Hold inne venstre knapp i innstrument, sett på tenningg (hold fortsatt knapp inne) så dra/ trykk høyre knapp hold den i 2sec å slepp. fungerer kun på biler opp til 1998mod i følge manual I prakis så er det vel bare biler FRA 98 dette virker på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2009 min er 98 mod med regga seint i 97, har ikke fått somla meg til og prøve og slette lampa enda, he he, driver og dag drømmer om s2 banebil jeg driver og titter på he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...