#1 Skrevet Juni 5, 2009 Lurte på om noen av dere har ETKA? Om du da kunne tatt deg bryet med å legge ut bildet over bakre fjærbein til 1993mod S-4. På forhånd takk Mvh Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2009 Jeg har, hva er problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2009 Kjøpte meg komplett senkesett med fjærer og dempere her om dagen. Da jeg skulle montere bakdemperne viser det seg at stanga har mindre diameter enn før, og gjengepartiet er kortere enn på demperne jeg tok av. Har nå problem med å få på alle foringene øverst på fjærbeinet pga av at gjenge partiet er kortere enn på de gamle demperne. Hvis jeg ikke husker feil er det 3 forskjellige utgaver av fjærbeinet øverst. Det jeg egentlig lurer på er om jeg skal levere tilbake settet eller om jeg rett og slett kan skifte type foring øverst på fjærbeinet. Har ikke så lyst til å sende settet tilbake da jeg allerede har montert alt foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2009 Da har du fått feil demper... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2009 I så fall blir dette tredje gang på 3 forskjellige deler at jeg får feil del. Begynner å bli lei av å gjøre samme jobben 2 ganger..... HRMFFF 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 6, 2009 Hvor bestiller du fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...