#1 Skrevet Juni 5, 2009 Har fått den forbanna "Emissions Workshop" meldinga i displayet igjen, og bilen går ræva igjen.... Er vel ca en mnd siden jeg skifta luftmengdemåler etter samme symptomer... Alt har fungert supert... Så lenge.... Jaggu elsker vi VW: rolleyes Noen som har mulighet å hjelpe meg å koble seg på og lese ut feilkoder i helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2009 Jeg har du... bor for tiden i ulsteinvik, garsholhaugen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2009 Jeg har du... bor for tiden i ulsteinvik, garsholhaugen Oki... Kan hende jeg ringer deg i løpet av helgen da Torkjell... Skal faktisk utover der i dag og hente en henger, bror min bur der ute også..... Hadde vært supert om du kunne hjulpet meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2009 Stikker en tur på fjellet nå straks, men bare ring så fikser vi det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...