#1 Skrevet Juni 6, 2009 (endret) Hvilke felger synes dere passer til bilen min? Tenker på andre enn dem jeg har nå. Om jeg velger 9x19", hvilke ET bør/må jeg ha? Om jeg velger 9,5x19", hvilke ET bør/må jeg ha? Jeg har 10x19 nå, og synes 10" bredde er kanskje litt mye på denne bilen(ikke at jeg ikke liker det da for det gjør jeg). Har sett på noen av disse(likte dem som i rekkefølge): 1. 9x19" 5 x 112 ET= 29 £1300 4 felger ------------------------------------------------ 2. Denne er i Titan £350 /felgen 9x19" 5 x 112 ET 29 ------------------------------------------------ 3. 19" AUDI GUNMETAL RS4 US $695.00 8X19" må nok ha en breddere felg og da ja. ------------------------------------------------ 4. US $1,899.00 Wheel Brand: Exclusive Alloy EXRS4 Wheel Size: 19x8.5 / 19x8.5 *Bolt Pattern: 5x112 Wheel Offset: 40MM 47MM / 40MM 47MM Wheel Finish: Hyper Silver Tire Sizes: 235/35/19 or 245/35/19 Ønsker nå breddere dekk da, må nok ha en breddere felg og da ja. Mount/Balance Free ------------------------------------------------ 5.(denne var ikke helt 100%) £634.50 8,5x19" 5x112 ET 35/45 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2009 (endret) Heisann du Ser linken i signaturen din ikke fungerer helt. Raymond sin RS4 Klarer ikke å se noe gale med di felgene du har nå heller jeg da men... For min del står det mellom alt 1 og 2. Klarer ikke helt å se for meg hvordan det blir med sorte felger. Kansje noen på mediatråden kan shoppe dem på bilen din? Tenker også stille for meg selv at dersom alt 2 er i titan så bør den tåle mye mer juling enn en alu felg? Nå er ikkje jeg noe inne på slikt, men mener å huske at titan skal være både lettere og mye hardere enn stål (og svinedyrt) Edit: Nå har ikke jeg sett på prisene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2009 Heisann du Ser linken i signaturen din ikke fungerer helt. Raymond sin RS4 Klarer ikke å se noe gale med di felgene du har nå heller jeg da men... For min del står det mellom alt 1 og 2. Klarer ikke helt å se for meg hvordan det blir med sorte felger. Kansje noen på mediatråden kan shoppe dem på bilen din? Tenker også stille for meg selv at dersom alt 2 er i titan så bør den tåle mye mer juling enn en alu felg? Nå er ikkje jeg noe inne på slikt, men mener å huske at titan skal være både lettere og mye hardere enn stål (og svinedyrt) Edit: Nå har ikke jeg sett på prisene... Ok, har nå oppdatert den(en pdf fil som ligger i den linken nå).Ja, det var det ja, greier heller ikke se for meg dem sorte felgene, og heller ikke dem Titan felgene, dem ser ut som dem er i en slags gull farge. Det var Titan som fanget min oppmerksomhet da :-) Tenkte og på at dem er litt sterkere, og lettere da. Prisene på Titan felgene er på ca £350 per felg, og da blir det ca £1400 for alle felgene. Får jeg dem felgene i 9x19 eller 9,5x19 så er jeg nok solgt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2009 Kansje noen på mediatråden kan shoppe dem på bilen din?Hmmm, hva mener du her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2009 er det di bbs felgene du skal bytte? bbs er noe av det grommeste du kan ha på rs4 syns jeg, men jeg vurderer disse til neste sessong for dem syns jeg er di grommeste som er til rs4 vet ikke om det er noen firmar i norge som tar inn den felgen eller hva prisen er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2009 Du får si fra om de gamle er for salg, evt på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2009 (endret) er det di bbs felgene du skal bytte? bbs er noe av det grommeste du kan ha på rs4 syns jeg, men jeg vurderer disse til neste sessong for dem syns jeg er di grommeste som er til rs4 vet ikke om det er noen firmar i norge som tar inn den felgen eller hva prisen er Hmmm, kan du sende meg en link til dem felgene? Finner ikke noe på nettet med wmr.tar det på pm om du vil det. Hvilke størrelse tenker du på? Edit Hehe, ikke løye eg ikje finne noe på dem når eg søke på Wmr, det er jo Vmr :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 7, 2009 http://www.velocitymotoring.com/links/wheels.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 9, 2009 Du får si fra om de gamle er for salg, evt på PM Ja dem gamle kan selges. Både med og uten dekk.MEN vet ikke hvor intressange dem er, da dem er skadet. Kan sende noen bilder på mail(må vente til jeg kommer hjem ifra offshore, ca 5-8dager) 2 dekk av merke Toyo PROXES T1-R 2 dekk av merke VREDESTEIN 265 30ZR 19TULTRACXL (MEN et dekk er øddelagt, fått en kul i dekket etter monterte dekkene på felgene...). Dekkene er kjøpt i sommer ifjor, og er nesten som nye. Jeg hadde tenkt å beholde dekkene, men kan selge dem med. Da kan jeg jo kjøpe 275/30/19 dekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 9, 2009 Her er siste planer på nye felger :-) Felg bredde 9,5x19" Dekk bredde 265/30/19, eller 275/30/19(det er om jeg vil få evt solgt felgene mine med dekk på) Har sett litt på disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 10, 2009 Hmmm, hva mener du her? Noe som dette eller dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 10, 2009 Noe som dette eller dette Ok, kunne tenke meg det etter jeg spurte.Takker :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 17, 2009 1. Når det står 19 x 9.5” / + 22mm, 33mm, 45mm Så er + 22mm, 33mm, 45mm innpresset??? 2. Og når bilen har ET=20, hvordan vil det bli med ET=22? Har nå 10x19" med 265/30/19 dekk, bytter til 9,5x19" på samme dekkene, vil det bli et problem? 3. Og vil det bli et problem med å kjøre med 275/30/19 dekk på 9,5x19" med ET=22 ? Planer på å bytte til breddere dekk(litt mer komfor pga høyere profil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...