#1 Skrevet Juni 6, 2009 Siden jeg ikke dro nedover likevel tenke jeg at jeg skulle hive ut en bildetråd så jeg får se hva jeg går glipp av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2009 Jeg setter meg inn i bilen nå Skal ta noen bilder, så kan slenge inn noen her hvis det blir noen bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2009 Skal nok slenge ut noen bilder jeg også men blir ikke før søndag kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2009 Ja pøs på med bilder for oss som ikke fikk tatt turen nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2009 Har noen bilder men aner ikke hvordan jeg legger de ut. noen tips ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 6, 2009 Her er noen bilder fra meg, har flere på lager men orket ikke gå gjennom 250+ bilder akkurat nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 6, 2009 (likte den lille bilen der ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 6, 2009 (endret) Sånn, det var alle for denne gang Edit: Har forresten større oppløsning på alle de her, sånn hvis noen som eier noen av disse bilene skulle ønske det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 6, 2009 Photobucket albumet mitt fra treffet Edit: Har forresten større oppløsning på alle de her, sånn hvis noen som eier noen av disse bilene skulle ønske det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 6, 2009 har du noen av en sølvfarga audi a4 avant med svarte felger som kjørte på banen (er meg:P) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 6, 2009 Edit: Har forresten større oppløsning på alle de her, sånn hvis noen som eier noen av disse bilene skulle ønske det. Tulling! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 6, 2009 har du noen av en sølvfarga audi a4 avant med svarte felger som kjørte på banen (er meg:P) nei desverre... jeg kjørte litt sjøl så fikk ikke tatt så altfor mange bilder av biler på bana Tulling! hihi du oppdaga det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 6, 2009 nei desverre... jeg kjørte litt sjøl så fikk ikke tatt så altfor mange bilder av biler på bana skjønner. sikkert noen som tok noen kommer sikkert etterhvert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 6, 2009 Kommer med en drøss bilder på Mandag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 6, 2009 : ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 6, 2009 ser jo ut om en MB CLS i den vinkelen der haha:) fin bil det da så ikke no negativt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 6, 2009 ser jo ut om en MB CLS i den vinkelen der haha:) fin bil det da så ikke no negativt:) så denne selv i dag.. var syk FET! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 6, 2009 Likern sjæl ass:D gjennomført 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 6, 2009 A4'n til Marius er skamtøff..Snakka med han en del idag, trivelig type. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 7, 2009 Noen fler som tok banebilder da? Fikk ikke tatt noen selv da jeg var opptatt med andre ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 7, 2009 Mye pent her. Ser ut som en strålende helg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 7, 2009 Ser ut til å vært et velykket treff... syn jeg fikk tekniske problemer i går med ny bygget motor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 7, 2009 noen av meg og en kompis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 7, 2009 Noen som har filma litt da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 7, 2009 bitte litt filma ikke lenge nok også sto jeg på feil sted.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...