#51 Skrevet Juni 8, 2009 Noen som har bilder av rød S2 coupe med ES-Tuning på døra?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 8, 2009 Noen som har bilde/film av når jeg dro av i sandfella? Rød Golf 1 GTi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 8, 2009 Her er noen bilder jeg fikk knipset i farta. ja utbrente bilder er inn i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 8, 2009 Noen som har bilde/film av når jeg dro av i sandfella? Rød Golf 1 GTi Denne du mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 8, 2009 Noen bilder fra hjemturen, møtte da noen klubbilen underveis.. Traff ganske bra på "kolonnen" til resten av hjemfolket også, så kjørte med den frem til Alvdal. Måtte rekke en ferge jeg, så hadde ikke tid til mat sammens med resten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 8, 2009 Noen som har bilder fra campen da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 8, 2009 Bilder og film av min S2 coupè mottas med stor takk:) Grønn(var vell den einaste grønne som var på treff iår) kan sendes til o_toennesen@hotmail.com og legges ut her:) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 8, 2009 Noen som har bilder ell film av min S4 sedan med Quattro merke i bakruta og Quattroco merke på side? Takk på fårhond;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 8, 2009 Denne du mener? Ja, den golfen ja. Men ikke akkurat den insedenten Hadde en til ved sjikanen på langstrekket. Bilen framfor meg kjørte på en kjegle som kom ut foran meg. Lur som jeg var svingte jeg unna........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 8, 2009 Ja, den golfen ja. Men ikke akkurat den insedenten Hadde en til ved sjikanen på langstrekket. Bilen framfor meg kjørte på en kjegle som kom ut foran meg. Lur som jeg var svingte jeg unna........... Som Martin Schanke sa en gang i tiden, "no va du lur, jævli lur"... eller noe i den dur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 8, 2009 Noen som har bilder ell film av min S4 sedan med Quattro merke i bakruta og Quattroco merke på side?Takk på fårhond;) Har du reg.nr TV 54129..? Isåfall ligger det et bilde på forrige side her lagt ut av Tom Erik.. Funker turboen bra forresten..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 8, 2009 Har du reg.nr TV 54129..?Isåfall ligger det et bilde på forrige side her lagt ut av Tom Erik.. Funker turboen bra forresten..? Ja stemmer det;) Jeg så to bilder av bilen min, skulle hatt flere hvis det er noen som har:) Ja, turboen fungerer som bare det;) Dreiv så etter jeg der skjønner, så at du skrev at du ikke kunne komme dit Det var utrolig bra helg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 8, 2009 Her er noen fra meg.=) bra treff nok en gang! (dårlig kvalitet på forums bildene. har alle i stor størrelse og i bedre kvalitet visst det er ønskelig) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 8, 2009 noen til Hehehe;) Godt og få det ut før kjøring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 8, 2009 Ja stemmer det;)Jeg så to bilder av bilen min, skulle hatt flere hvis det er noen som har:) Ja, turboen fungerer som bare det;) Dreiv så etter jeg der skjønner, så at du skrev at du ikke kunne komme dit Det var utrolig bra helg;) Du lå ganske oppi ræva mi på ene langstrekket der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juni 8, 2009 Noooooooooooooen tiiiiiiiiiiiiiiiiiil!! flere kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juni 8, 2009 Er det noen som har noen bilder av en grønn Corrado på banen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 8, 2009 Og jeg lurer på om noen har filmer eller bilder av den hvite einser GTIen min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 8, 2009 Og jeg lurer på om noen har filmer eller bilder av den hvite einser GTIen min.. Her kommer det noen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juni 8, 2009 (endret) Her kommer det litt flere fra meg.. Lurer på om det var RS2'n på bilde nr 2, som kjørte bak meg fra Elverum og nordover? Kan eier bekrefte dette? Bak en Mørk S6 varebil. Dro iallefall på ganske bra bortover et strekk der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juni 8, 2009 Moooore... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juni 8, 2009 Noen som fikk tatt noen bilder/film av en Audi V8 "type båt"? Grønnlig i fargen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juni 8, 2009 Noen som fikk tatt noen bilder/film av en Audi V8 "type båt"? Grønnlig i fargen Denne du tenker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juni 8, 2009 noen fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juni 8, 2009 Noen som fikk tatt noen bilder/film av en Audi V8 "type båt"? Grønnlig i fargen Det er jo et must å ha den på filmrull Hvis du vil fjerne litt vekt av den, kan du bare ta ut redningsvestene som ligger under setet BTW: Jeg synes du gjorde det kanonbra på banen med den bilen, og gleder meg sinnsykt til Rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...