#76 Skrevet Juni 8, 2009 enda flere ja!! minner nok en gang om at bildene er av dårlig kvalitet. har orginal fotoene til de som evt skulle ønske det. --------------------------------- copyright Arnstein Sperstad --------------------------------- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juni 8, 2009 (endret) Noen som har noen bilder av en sølvgrå S4 med 4x 3" enderør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juni 8, 2009 Jævli fine bilder Arnstein..kjør på med fler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juni 8, 2009 Jævli fine bilder Arnstein..kjør på med fler Takker JC: rolleyes OK da:P flere kommer nå Her er et kommende medlem!!!!! Og en god mekaniker!, i allfall når han fikk hjelp hos Ole:p Jælva fotografer! Stikker seg frem overalt: flau : : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juni 8, 2009 Her kommer det noen:) Gracias! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juni 8, 2009 oooG FLERE! Her gikk det gææææli! Aftermath:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juni 8, 2009 Alle som så langt har etterspurt banebilder: mener jeg har av dere alle, i div. kvaliteter, men det tar tid å laste opp knappe 600 bilder... Det kommer, det kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Juni 8, 2009 Arnstein Sperstad: du har ikke av min på bane å ? svart golf 4 black magic å nr 135 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Juni 8, 2009 Arnstein Sperstad: du har ikke av min på bane å ? svart golf 4 black magic å nr 135 beklager tok bare noen få bilder på lørdagen:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Juni 8, 2009 Ser ut til å ha vært et konge treff:) Hvor mange blåe RS2`r var det totalt på treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Juni 8, 2009 Noen som har bilde av en svart s2 coupe med SMÅÅ hjul fra lørdag da? heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Juni 8, 2009 Ser ut til å ha vært et konge treff:) Hvor mange blåe RS2`r var det totalt på treffet? Søskenbarnet mitt har en av dem (første bilde), og han mente det var i alt 5 stk. blå. Her kommer noen bilder fra plassen, banebilder kommer etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Juni 8, 2009 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Juni 8, 2009 Ble såvidt noen bilder fra meg også på søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Juni 8, 2009 (endret) flere fra meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Juni 8, 2009 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Juni 8, 2009 Til info: alle mine bilder er uredigerte.... Så kommer banebildene. Også disse uredigerte, så jeg legger kun inn de jeg er relativt fornøyd med, hvor det faktisk går an å se bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Juni 8, 2009 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Juni 8, 2009 ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Juni 8, 2009 ...... Jessda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Juni 8, 2009 Fler banebilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Juni 8, 2009 ingen så knipsa noen bilder av min røde rs2:p? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Juni 8, 2009 Fler banebilder Her turte jeg ikke ta mer enn to bilder, for den der ble brei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Juni 8, 2009 Ingen av en mørke lille/blå S6 varebil da, Brage? Ikke sett et eneste bilde av den her enda:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Juni 8, 2009 Flere Han måtte jo prøve å skremme meg en gang til, men denne gangen gikk det i fartsretningen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...