#101 Skrevet Juni 8, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juni 8, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juni 8, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juni 8, 2009 Disse ble ganske greie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juni 8, 2009 Herlige bilder, Brage! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Juni 8, 2009 Sitat: Opprinnelig skrevet av Eirik Øygarden Noen som fikk tatt noen bilder/film av en Audi V8 "type båt"? Grønnlig i fargen Tom Erik Skaret: Denne du tenker på? Haha. Der er slagskipet! Morsomt å se. Kan ikke si at bilen er lagd for banebruk Men takk for bildet! Masse bra bilder i tråden nå Øyvind Løkset:Det er jo et must å ha den på filmrull Hvis du vil fjerne litt vekt av den, kan du bare ta ut redningsvestene som ligger under setet BTW: Jeg synes du gjorde det kanonbra på banen med den bilen, og gleder meg sinnsykt til Rudskogen Hehe. Gjorde mitt beste med tanke på første gang på banen og bilen Var noe myk, varm, automat med lange gir osv... Må si dere imponerte i loppa deres! Sa svosj i S-svingene, så var dere borte. Men var utrolig morsomt og gleder meg til Rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Juni 8, 2009 Oy. der kom det jo noen kanonbra bilder. Tusen takk Brage! Får legge inn noen jeg også Bilder på vei hjem igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Juni 8, 2009 Har alle bildene i store format, hvis noen vil ha. Bare å sende PM med mailadr. Flere: Har flere bilder, men bare flere av de samme bilene, dessverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Juni 8, 2009 Er bildene dine fra Søndag? Isåfall da forstår jeg at min ikke er med:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Juni 8, 2009 Her var det jammen masse bra bilder, moro å se! Har tatt en hel drøss med bilder jeg også, driver å laster opp i skrivende stund. Bildene finner man her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Juni 8, 2009 Er bildene dine fra Søndag? Isåfall da forstår jeg at min ikke er med:p Både lørdag og søndag, men jeg sto ikke så lenge av gangen, så det er nok en del jeg ikke har fått med, dessverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Juni 8, 2009 Oy. der kom det jo noen kanonbra bilder. Tusen takk Brage! Får legge inn noen jeg også Strøkent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Juni 8, 2009 Ja, der var det utrolig bra! Strøkent nedover blokken også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Juni 8, 2009 Fant ett til, som faktisk ble ganske kult: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Juni 8, 2009 Her kommer noen få bilder.. har prøvd meg litt på HDR bilder, men ble ikke noe serlig uten stativ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Juni 9, 2009 (endret) Noen som har banebilder av en S4 B5 sedan, Sølv med PA reg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Juni 9, 2009 Eller en blå "S4" B7 Avant, VF reg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Juni 9, 2009 Noen som har bilder av rød Jetta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Juni 9, 2009 Så det var flere som tok bildet av Silvern når den ble taua av en grønn lav ener golf, bilder ønskes! hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Juni 9, 2009 Her er et kommende medlem!!!!! Og en god mekaniker!, i allfall når han fikk hjelp hos Ole:p Han maser fortsatt om å sitte på mer med "racerbilen" til Marco.... må begynne tidlig ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Juni 9, 2009 Her kommer noen bilder fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Juni 9, 2009 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Juni 9, 2009 Hvem er sjaføren på 160 bilen? Mye heftig kjøring akuratt sånn det skal være: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Juni 9, 2009 160? Åssen bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Juni 9, 2009 (endret) 160? Åssen bil? Her står det da 160 i ruta eller har jeg begynt å se SÅÅ dårlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...