#126 Skrevet Juni 9, 2009 Trond Guldbrandsen bak spakene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Juni 9, 2009 Er det den der Autopower-90`n..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Juni 9, 2009 Flere bilder kommer her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Juni 9, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Juni 9, 2009 Kommer et par filmer her etterhvert også. Kommer flere filmer senere, men har bare lasta opp et par klipp fra ene videokassetten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Juni 9, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Juni 9, 2009 flere fra MEG=) Synest dette ble et morrosamt bilde:) 3 stykk som tar bilde av samme bilen i samme posisjon: haha : Håpløs bil....... Flere kommer fra meg senere... ---------------------------- Arnstein Sperstad ---------------------------- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Juni 9, 2009 Trond Guldbrandsen bak spakene. Akkurat på den breieste sladden der var det Sven Runar Nilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juni 9, 2009 (endret) Nina, jeg kjørte faktisk fra RS4'n din på ene langsletta:p Kommer film av det om ikke så lenge. Her kommer en film fra når jeg snurra: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juni 9, 2009 Nina, jeg kjørte faktisk fra RS4'n din på ene langsletta:p Kommer film av det om ikke så lenge. Her kommer en film fra når jeg snurra, og en film fra depoet.. http://www.youtube.com/watch?v=aqgUzP7l-_4 Det er jo ikke så rart da RS4 gikk i nødmodus :( Ikke no futt i den da gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Juni 9, 2009 Noen som har bilder fra lørdag formiddag da vann slangen hoppet av på bilen min? Det røyk vist noe jævli. Svart ur s4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Juni 9, 2009 Noen som har bilder fra lørdag formiddag da vann slangen hoppet av på bilen min? Det røyk vist noe jævli. Svart ur s4. Den det smallt noe jævli av?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juni 9, 2009 Ingen som har bilder av min på bane a? En sølv golf 2 med gule lykter å svarte felger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juni 9, 2009 Ingen som har noen bra bilder av min utpå bana ? : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juni 9, 2009 Akkurat på den breieste sladden der var det Sven Runar Nilsen Hvit hjelm bak rattet = Trond Gulbrandsen Sort hjelm bak rattet= Sven Runar Nilsen Ellers er det ikke godt å skille oss, for vi har bare én hjerne.. som ikke virker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Juni 9, 2009 Nina, jeg kjørte faktisk fra RS4'n din på ene langsletta:p Kommer film av det om ikke så lenge. Her kommer en film fra når jeg snurra, og en film fra depoet. http://www.youtube.com/watch?v=aqgUzP7l-_4 den filmen fra depoet er den stor ell? sende kansje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Juni 9, 2009 Nina, jeg kjørte faktisk fra RS4'n din på ene langsletta:p Kommer film av det om ikke så lenge. Her kommer en film fra når jeg snurra, og en film fra depoet. http://www.youtube.com/watch?v=aqgUzP7l-_4 Smalt du borti den hævven som var på kanten der eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Juni 9, 2009 Smalt du borti den hævven som var på kanten der eller? Njæææ, var iallefall ikke langt unna..Alt skjedde så fort så husker ikke helt:p Felgen var iallefall gruslagt..Men artig var det: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Juni 9, 2009 den filmen fra depoet er den stor ell? sende kansje? Tja, har 2 filmer fra depoet..Ganske lange begge 2 ja, kanskje 10-15 min den ene, og 20 min den andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Juni 9, 2009 Tja, har 2 filmer fra depoet..Ganske lange begge 2 ja, kanskje 10-15 min den ene, og 20 min den andre. Dem er jeg ganske interressert i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Juni 9, 2009 Skal se om jeg får lagt inn begge filmene imorgen..Send meg PM dere som ønsker filmene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Juni 9, 2009 Ser jeg er skikkelig busta med vinduet under banekjøringen. Lukket alltid vinduet før jeg kjørte ut på banen, men må ha kommet borti knappen elns. La i hvertfall ikke merke til at vinduet var åpent under kjøringen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Juni 9, 2009 Trond Guldbrandsen bak spakene. Hvem ellers ? Så det stod "silverquattro" på sidene på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Juni 9, 2009 Den det smallt noe jævli av?? Tror ikke det smalt, ble bare vinket av banen fordi det velta mye røyk ut fra midt under bilen:) Men med litt kjapp mekking og etterfylling av vann fikk jeg kjørt resten av dagen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Juni 9, 2009 flere fra MEG=) http://i41.tinypic.com/34hi73m.jpg Synest dette ble et morrosamt bilde:) 3 stykk som tar bilde av samme bilen i samme posisjon: haha :: haha Du din luring! Driver du med snikfotografering av meg å greier? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...