#151 Skrevet Juni 10, 2009 Hvit hjelm bak rattet = Trond GulbrandsenSort hjelm bak rattet= Sven Runar Nilsen Ellers er det ikke godt å skille oss, for vi har bare én hjerne.. som ikke virker Konglekommentar. Så det er faktisk sant at men ikke trenger hjerne for å kjøre underholdende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Juni 10, 2009 Noen jeg tok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Juni 10, 2009 Fikk ikke med meg navnet på eieren av denne. Noen som vet? Og litt spec på bilen? Trenger det til min treffreportasje i Gatebil Magazine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Juni 10, 2009 Fikk ikke med meg navnet på eieren av denne. Noen som vet? Og litt spec på bilen? Trenger det til min treffreportasje i Gatebil Magazine Hehe.. En kompis av meg detta der, kanskje jeg som sitter på der også, virkelig artig å sitte på og heftig kjøring! Navnet er Svein Tore Dalby fra Saksumsdalen Audi 80 GTE Quattro ombygd med Audi S4 AAN maskin og 6.trinns V8 kasse, med Jonus 380hk kit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Juni 10, 2009 Noen som tilfeldigvis tok bilde av a6`n på søndag, stillte ikke ut men sto på plassen der. A6 med oz futura felgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Juni 10, 2009 Hehe.. En kompis av meg detta der Thanx! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Juni 10, 2009 Bilen din jo Roger^^ Men vi fiksa den vi, var nok ute på bane til søndag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Juni 10, 2009 Fikk ikke med meg navnet på eieren av denne. Noen som vet? Og litt spec på bilen? Trenger det til min treffreportasje i Gatebil Magazine Svein Tore, Rå bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Juni 10, 2009 Det er jo ikke så rart da RS4 gikk i nødmodus :( Ikke no futt i den da gitt Se her Nina.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Juni 10, 2009 Til ALLE dere som sendte meg PM ang filmen fra depoet. Filmen ble alt for stor til å sende på mail, så legger den ut på youtube.com istede. Måtte klippe bort bortimot 5 minutter, for å få den ut på youtube.com også, så redigeringen er ikke 100%. Men håper den er god nok.. Har hele filmen på laptopen, så skal se om jeg ikke får redigert den andre filmen også iløpet av uka. Fjerner da den ene filmen fra depoet på youtube.com, og legger til den nye. Knipsa bilder samtidig som jeg filmet, så ikke all filming er helt bra. Håper den faller i smak for de fleste:) Enjoy.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Juni 10, 2009 Se her Nina.. Ja du er heldig som klarer å kjøre fra en RS4 som gikk i nødprogram! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Juni 10, 2009 Ja du er heldig som klarer å kjøre fra en RS4 som gikk i nødprogram! Vell, nødprogramet trengs ikke nevnes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Juni 10, 2009 Ja du er heldig som klarer å kjøre fra en RS4 som gikk i nødprogram! Den kommentaren kan jo føres til her; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Juni 10, 2009 hahahaha lættis!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Juni 10, 2009 noen til fra meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Juni 10, 2009 Da får jeg slenge ut litt pics jeg også da ^^ Begynner enkelt, (nb hver enkelt post vil bli oppdatert fortløpende) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Juni 10, 2009 (endret) [Track Art GT3 RS] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Juni 10, 2009 Et par bilder fra meg også fra campen... Diff bytte og indre drivledd bytte på Audin til Svein Tore Dalby....fin kjørerampe ikke sant? Var mange bortom "skruplassen" på campen, noen var høylytte og fulle av drikkevarer mens folk slo av en prat mens vi drev på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Juni 10, 2009 Har sett igjennom endel bilder nå, er det noen som tok noe bilde av Sciroccoen min på lørdag? grønn GT2 med hvite mim felger:) hadde vært fett, hvis noen fikk knipsa noe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Juni 10, 2009 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Juni 10, 2009 Fikk tatt en del bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Juni 10, 2009 Litt flere bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Juni 10, 2009 Og enda flere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Juni 10, 2009 ingen som har bilde av min røde rs2 med turbo cup felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Juni 10, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...