#176 Skrevet Juni 10, 2009 Ingen som har bilder av koolart caddyen? Den hvite! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Juni 10, 2009 Se her Nina.. Tror du bør investere i noe nytt understell, ble nesten sjøsyk av å se på når du kjørte på den nye delen av banen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Juni 10, 2009 Noen som har bilder av svart s2 med vinge? dk 10888 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Juni 10, 2009 Tror du bør investere i noe nytt understell, ble nesten sjøsyk av å se på når du kjørte på den nye delen av banen.. Justerbart skal bestilles isommer:) Hehe..Ikke sypatisk alltså, men er vell gjentatte bilder av omtrent ALLE bilene som var på bane, foruten min:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Juni 10, 2009 (endret) Noen av de jeg tok, skal se om jeg får lagt ut noen etterspurte bilder i morgen. Nå er det natta kvaliteten kunne vært bedre men lysforholdene var noget variable... Anders' Nydelige Audi 90 S2 Sedan? En av mange RS2 S2? CQ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Juni 10, 2009 Klar beskjed 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Juni 10, 2009 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Juni 10, 2009 Skikkelig bra bilder Vidar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Juni 11, 2009 Noen som har flere bilder/film av A4'en min? Kan godt sendes til vwgti@online.no evt legge det i tråden på bilen. Ønsker alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Juni 11, 2009 Kommer nok med en inboard film etterhvert jeg også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Juni 11, 2009 Legg merke til at Ørjan polerte halve panseret mitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Juni 11, 2009 Ingen som hadde av min her amma? hehe:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Juni 11, 2009 Noen som har flere bilder/film av A4'en min? Kan godt sendes til vwgti@online.no evt legge det i tråden på bilen. Ønsker alt Tror jeg har ett par bilder av din i allefall. Skal legge ut noen etter helgen Ble forøvrig meget imponert over hvor godt A4'en din gikk. Har du noe tråd om den eller mer info? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Juni 11, 2009 Se her Nina.. prøv det der mot meg da:P skal du på noe flere banetreff i sommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Juni 11, 2009 Noen fra meg da, bli jo mye likt de andre, men er vell ikke til å unngå: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Juni 11, 2009 Noen fler:[/b ] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Juni 11, 2009 (endret) Tror jeg har ett par bilder av din i allefall. Skal legge ut noen etter helgen Ble forøvrig meget imponert over hvor godt A4'en din gikk. Har du noe tråd om den eller mer info? Høres supert ut! Meget imponert av den sjøl gikk hele helgen uten en eineste feil.. Her er tråd om den. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=139711 Men hvem er eier av en svart 80 b4 sedan med kvite felger full i eiker? Han låg en del bak meg opp i ny delen da jeg fikk den ut en del å syns jeg skimtet et kamera i bilen sto også stille å tok bilder? når vi dreiv å spant rundinger på slutten av søndagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Juni 12, 2009 prøv det der mot meg da:P skal du på noe flere banetreff i sommer? Gi meg tid til neste år:p Nei, blir ikke noe mer på meg desverre dette året. Skal muligens nedover til Lillestrøm 4.Juli på noe amcar greier, og det er vell det eneste.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Juni 12, 2009 Etter å se bildene av treffet så angrer jeg på at jeg ikke fikk muligheten til å dra..(Jobb).. Det der så skikkelig gøy ut, selv om jeg ikke hadde hatt noen sjangs til å show'a noe spesielt med en 2tonn tung bil:p En Audi 80 quattro med 380kit må vel gå rimelig godt? Bilen veier jo ikke mange kiloene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet Juni 12, 2009 Ingen som tok bilder av min 80 Competition vel? PD13846? Send meg gjerne på mail: fabizr_93@hotmail.com Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet Juni 12, 2009 Noen fler:[/b QUOTE] Hva slags Audi er dette? Ser bare bilder av motorrommet på den hele tida. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet Juni 12, 2009 audi s6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet Juni 12, 2009 Hadde bare bilen vært like fin som maskinisten:o Men det e no min smak da, men den gikk skikkelig godt da. Det skal den ha:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet Juni 12, 2009 Hadde bare bilen vært like fin som maskinisten:o Men det e no min smak da, men den gikk skikkelig godt da. Det skal den ha:) Hehe. Men må vel væra noen som har bilde av den? Je kan ikke sjå en eneste kvit S6 blandt noen av bildene her. Vært artig å sett åsn den ser ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet Juni 12, 2009 Moooore... 7ende bilde her. den med svart panser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...