#201 Skrevet Juni 12, 2009 Hehe. Men må vel væra noen som har bilde av den? Je kan ikke sjå en eneste kvit S6 blandt noen av bildene her. Vært artig å sett åsn den ser ut! Følg med på Gatebil.no i løpet av de nermeste dagene. Jeg legger ut fullstendig reportasje av den bilen der. Er det noen som har bilder av min Audi 200 20v da? Panthero Black med RS6 felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Juni 12, 2009 Noen som har flere bilder av audi rs2 tv62...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Juni 12, 2009 HAHAHAHA, "Crazy legs" jo; ) Beste bilde av mongo på lenge : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Juni 13, 2009 : haha :guilty as charged 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Juni 13, 2009 (endret) Konglekommentar. Så det er faktisk sant at men ikke trenger hjerne for å kjøre underholdende. Hvem andre leika seg sånn Nilsen/Gulbrandsen ALLTID gjør???? Knallbra kjøring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Juni 13, 2009 Hvem andre leika seg sånn Nilsen/Gulbrandsen ALLTID gjør???? Knallbra kjøring... Hehe, takk for det Roger Bilen skal jo selges og da må man være sikker på at alt fungerer som det skal, så må det jo demonstreres for interessentene hvor grensene går! Takk alle fotografer, for mye fine bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Juni 13, 2009 Men hvem er eier av en svart 80 b4 sedan med kvite felger full i eiker? Han låg en del bak meg opp i ny delen da jeg fikk den ut en del å syns jeg skimtet et kamera i bilen sto også stille å tok bilder? når vi dreiv å spant rundinger på slutten av søndagen. Den er min.. Er nok meget mulig at det var et fotokamera der Fikk ikke knipse no bilder i nydelen trur jeg, men det ble et par av rundinga. Skal sjå om jeg kan få tak på noen av de å få lagt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Juni 14, 2009 Den er min.. Er nok meget mulig at det var et fotokamera der Fikk ikke knipse no bilder i nydelen trur jeg, men det ble et par av rundinga. Skal sjå om jeg kan få tak på noen av de å få lagt ut. supert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Juni 14, 2009 Er det noen som har fler bilder av en S2 Coupè med nr 191 på utpå banen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet Juni 14, 2009 Her er en link til noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet Juni 14, 2009 (endret) Her kommer det noen i litt bedre kvalitet. (Miniatyrer, klikk for større) Og her drar det i gang: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet Juni 14, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet Juni 14, 2009 Og så kommer det en A4 ut igjen av den lokale tåka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Juni 14, 2009 Og så kommer det en A4 ut igjen av den lokale tåka Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet Juni 14, 2009 takker for bilder av bilen min Anders! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet Juli 3, 2009 noen som har flere bilder av den S8'n? Hadde den MTM eksos og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...